بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
دولت آمریکا، چین را مسئول بزرگترین حمله سایبری که تاکنون علیه این کشور صورت گرفته می داند و اعلام کرد آن را تلافی می‌کند.
 تدبیر24:  دولت آمریکا تصمیم خود را برای جبران بزرگترین حمله سایبری صورت گرفته علیه آمریکا، اعلام کرد.
آمریکا، چین را مسئول حمله سایبری که در آن اطلاعات شخصی 22 میلیون آمریکایی به سرقت رفت، دانسته و اعلام کرد آن را تلافی می‌کند.

کاخ سفید تاکنون به صورت رسمی چین را مسئول حمله سایبری معرفی نکرده‌ بود و این اولین بار است که مقام‌ات آمریکایی این کار را انجام می‌دهند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا همواره برای واکنش نشان ندادن به بزرگترین حمله سایبری که تاکنون علیه آمریکا صورت گرفته، تحت فشار بوده است.  

جیمز کلپر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در این رابطه می‌گوید: اگر در مقابل حمله سایبری اخیر واکنش محکمی نشان ندهیم مثل این می‌ماند که آنها را به حمله‌ای بزرگتر و مهم‌تر دعوت کرده باشیم.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آمریکا با استفاده از چه راهی این حمله سایبری را جبران می‌کند. 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها