بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان از پیش بینی برداشت بیش از هزارو 800 تن عسل بهاره از کندوهای عسل استان همدان خبر داد.
 تدبیر24:  محمد نظر پور با اشاره باینکه عسل بهاره استان از شهریور ماه برداشت می شود گفت: این میزان عسل از 208 هزار کلنی زنبور عسل تولید شده است.
وی ارزش عسل تولیدی امسال را 63 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در همه شهرستان های همدان تولید عسل وجود دارد و بیشتر این محصول در شهرستانهای نهاوند تولید شده است.
وی عسل اقاقیا، آفتاب گردان، گون و گشنیزرا از انواع عسل همدان معرفی کرد و گفت : میانگین برداشت عسل از هرکلنی 12کیلوگرم بوده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی افزود: علاوه بر بخش خوراکی، موم این عسلها برای صنایع پزشکی، داروسازی، کرم سازی، شمع سازی، کفش سازی و ماکت سازی کشور ارسال می شود.
نظر پور ادامه داد:استان همدان از نظر تعداد کلنی رتبه هشتم، از نظر تولید عسل رتبه نهم و تعداد زنبور عسل رتبه دهم کشور قرار دارد و با توجه به وضع آب و هوایی و شرایط اقلیمی از جمله نقاط مستعد جهت پرورش زنبور عسل است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها