بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۵۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
تدبیر24:   "هالی لوو” خواننده کردی که سالها در ایران زندگی می کرده در ماه های اخیر به خوانندگی قطعاتی در خدمت مقاومت مردم کرد در برابر داعشمی پردازد.
این دختر کرد که ۲۵ سال دارد، در شرق ارومیه متولد شده و هم اکنون در لس آنجلس زندگی می کند. والدین او از مهاجرانی بودند که از «دهوک» در کردستان عراق به ایران آمده بودند و او پس از ترک ایران، به عنوان پناهجو مدتی را در ترکیه و سپس در فنلاند زندگی کرده است.
به نوشته روزنامه های ترکیه، این دختر کرد که نام واقعی اش «هلن عبدالله» است، پس از دیدار با پیشمرگه های کرد، در «فهرست مرگ داعش» قرار گرفته اما اعلام کرده که از کار خود عقب نشینی نمی کند.دو موزیک ویدئوی اخیر او، «Revolution» و «Risk it all» تاکنون به ترتیب بیش از یک و نیم و ۴ میلیون بازدیدکننده بر روی یوتیوب داشته اند.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
به روایت شاهنامه ، دو پیرمرد دانا ، به نام "ارمایل " و " گرمایل " بدنامی را به جان خریدند و به خدمت ضحاک ماردوش درآمدند تا از هر دو جوان ایرانی که بنا بود خوراک ماران ِ دوش ضحاک باشد ، یکی را نجات بدهند . آن ها جوانان را به کوهستان می فرستادند تا در امان باشند . به گفته ی شاهنامه کردها از نژاد این رهایی یافتگان هستند که در واقع ارتش آزادیبخشی فراهم کردند و به کمک فریدون شتافتند و ضحاک را از قدرت به زیر کشیدند .
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
تدبیر جان !
بعید است که این مطلب کامنتی نداشته باشد . حکایت شخصی است که به حمام می رفت و هنگام خروج هیاهو می کرد که چیزی از او گم شده و مزد حمامی را نمی داد و خارج می شد . روزی حمامی همه ی وسایل او را برداشت تا انتقام بگیرد . طرف هرچه هیاهو کرد موافقی نیافت . سرانجام سر کچل خود را نشان داد و گفت : مردم! این کله ای است که بدون کلاه بیاید بیرون ؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها