بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
 تدبیر24:  ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه که روز گذشته برای انجام سفری دو روزه به تهران سفر کرده است دقایقی پیش با همتای ایرانی خود دیدار کرد.

 ولید معلم که به همراه هیأتی به تهران سفر کرده است با محمدجواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حسین امیرعبداللهیان،معاون عربی آفریقای وزیر خارجه نیز حضور داشت.

گفت‌وگو در مورد مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله طرح به روز شده جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حل بحران سوریه از جمله موضوعاتی است که در این ملاقات مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

ولید معلم امروز همچنین طبق برنامه پیش‌بینی شده با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و روسای قوای مجریه و مقننه دیدار خواهد کرد.

طبق آنچه که اعلام شده ولید معلم قرار است بعد از تهران به مسقط برود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها