بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
رئيس پليس فتا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از طریق فضای مجازی در شیراز خبر داد .
  تدبیر24سرهنگ "سيد موسي حسيني" گفت: جوان27 ساله شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی شکایت خود را مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکی خود به مبلغ 5 میلیون ريال از طریق فضای مجازی اعلام و مدعی شد در این راستا به کسی مظنون نیست.
وي ادامه داد: با تشکیل پرونده ، ماموران پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز كرده و با بررسی های تخصصی موفق به شناسایی متهم که شریک تجاری شاکی بود، شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد شاکی با استفاده از تلفن همراه متهم به یک درگاه بانکی متصل شده و تراکنش مالی خود را انجام و سپس به صورت صحیح از این درگاه بانکی خارج نشده و تلفن همراه متهم را به وی تحویل می دهد.

سرهنگ حسيني افزود: متهم به گمان این که شناسایی نمی شود اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شریک تجاری خود می کند.

رئيس پليس فتا فارس با اشاره به این که اولویت رسیدگی به جرائم سایبری ، مربوط به جرائم مالی است ، افزود: 80 درصد برداشت های غیر مجاز به علت عدم آگاهی افراد در به کارگیری صحیح ابزار های جدید صورت می پذیرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها