تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۵۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
 تدبیر24:  پنجاه و چهارمین یارانه نقدی (مردادماه) طبق روال عادی باید امروز بیست و یکم پرداخت می شد اما تاکنون سازمان هدفمندی یارانه ها هیچ اطلاع رسانی و زمان دقیقی برای پرداخت یارانه نقدی  اعلام نکرده است.

با پرداخت پنجاه و چهارمین یارانه نقدی حدود 191 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی، بین 76 میلیون ایرانی توزیع می شود. این در حالی است که دولت در بودجه سال 94 نیز 48 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای هدفمندی یارانه ها برای پرداخت وجه نقد در نظر گرفته است.

پنجاه و سومین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیرماه سال جاری ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 25 تیرماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان بیست و یکم هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد که یارانه نقدی تیرماه نیز همچون ماه های گذشته با تأخیر 4 روزه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، گویا این تأخیر همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها