خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۵۶۲۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

سمند ورژن زنان روسی+عکس

این روزها که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها صحبت از عدم خرید خودرو به خصوص خودروی صفر است، برخی تصاویر نیز گوشی به گوشی می شود که تبلیغ خودروی ایران خودرو است.
 تدبیر24:منبع مشخصی برای تصاویر تا کنون مشخص نشده اما برخی بر این باورند که این تصاویر مربوط به نمایشگاه پیشین خودرو در مسکو است.

تلاش برای یافتن تصاویر مشابه این در نمایشگاه های خودرو که ایران خودرو در آن شرکت کرده ناکام ماند.

گفتنی است، از چندی پیش کمپینی در شبکه های اجتماعی برای عدم خرید خودرو به خصوص خودروی صفر به راه افتاده و از مردم خواسته شده تا ارزان شدن خودرو اقدام به خرید خودرو نکنند.

برچسب ها: تدبیر24 سمند روس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثمن
|
-
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
0
چرا دلواپسان نگران نمی شوند چونکه آنها سمند را غیراخلاقی تبلیغ میکنند
رضا از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
سلام ،
نگران نباشید در ایران اسلامی خومون برای جلب و رضایت مشتری و فروش خودرو از دختران زیبا و با آرایش خاص حتی در نمایندگی ها استفاده می کنند .
مطمئن هستم استفاده ابزاری از زنان نمی شود ! و همه راضی هستند نه ربطی به فمنیسم دارد ! و نه به مملکت کفر ‍! از ماست که بر ماست .
مددکار اجتماعی
نظر شما: