بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۶۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
استاندار تهران می‌گوید نخستین دوره مسابقات امیدهای ورزش، چشم‌اندازی روشن پیش روی ورزش پایتخت ترسیم می‌کند.
 تدبیر24:   سیدحسین هاشمی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات امیدهای ورزش استان تهران اظهار کرد: خوشحالم که استان تهران تصمیم گرفته مجددا به روزهای اوج خود بازگردد و باید از وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تشکر کنم که با همدلی و همکاری و تعامل، صحنه زیبایی را برای امیدهای آینده ورزش تهران خلق کردند.

او ادامه داد: همه شهرستان‌های استان تهران قهرمان‌پرور هستند و استعدادهای بالایی دارند. برگزاری رقابت‌های امیدهای ورزش استان تهران آینده بسیار روشنی برای پایتخت ایران در سطح ملی، آسیایی، المپیک و جهانی ترسیم خواهد کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است، همدلی و تلاش و کوشش تمام جوانان و امیدهای ورزش استان تهران است تا گذشته درخشان ورزشی این استان بار دیگردر تمام رشته‌ها تکرار شود.

به گزارش ایسنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در بخش دیگری از این مراسم اظهار کرد: به دنبال ارتقاء ورزش تهران هستیم و برای تحقق این امر مهم تلاش می‌کنیم. این رقابت‌ها اقدامی بزرگ برای توسعه و ارتقاء ورزش استان تهران است.

گرشاسبی ادامه داد: در سال‌های اخیر استان تهران در ارزیابی عملکرد استان‌های کشور توسط وزارت ورزش و جوانان تنزل زیادی داشت که قطعا هیچ‌یک از شما آن را نمی‌پسندید و حضور شما در این مراسم اعلامی به وزیر ورزش و جوانان و استاندار استان است که همه به دنبال ارتقاء جایگاه ورزش تهران هستند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از حاضران در این مسابقات افزود: مسئولان امشب به اینجا آمده‌اند تا به شما اعلام کنند پشتیبان جوانان و آینده‌سازان ورزش استان تهران هستند تا در آینده تمام سکوهای بین‌المللی در اختیار شما باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: با تاکید وزیر ورزش و جوانان مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران در دو بخش دختران و پسران تدارک دیده شد که با استقبال پرشوری همراه شده است.

او با اشاره به تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات، گفت: 416 تیم در بخش پسران و 330 تیم در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند که از این تعداد هفت هزار 530 ورزشکار دختر و پسر، یک هزار 492 مربی و 746 سرپرست حضور دارند.

گرشاسبی تاکید کرد: ما در اداره کل ورزش تهران با شعار تدبیر و تعالی ورزش تهران و امید به تجلی ورزش تهران تلاش خود را آغاز کرده‌ایم و در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی دوباره ورزش تهران خواهیم بود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
این آقا 20 سال نماینده مردم بود و به ... برای از ما بهتران کاری از دستش ...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها