بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۵۶۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: امروز گنبدکاووس با دمای هوای بیش از ۵۰ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور معرفی شد.
 تدبیر24رضوی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از مراکز هواشناسی کشور، گنبد با گذر از دمای ۵۰ درجه سلسیوس به گرمترین شهر کشور تبدیل شد که در ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.
وی افزود: از دیروز با افزایش نسبی دما در استان گلستان روبرو شده ایم که بیشترین میزان دمای هوا امروز در منطقه شهرستان گنبدکاووس با بیش از ۵۰ درجه سلسیوس گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: همچنین در دیگر شهرهای استان گلستان نیز مانند اینچه برون دمای ۴۷ درجه، کلاله ۴۶ درجه، مینودشت ۴۵ درجه، مراوه‌تپه ۴۳ و گرگان دمای ۴۱ درجه گزارش شده است.
رضوی اظهار کرد: هم‌اکنون دمای هوا در جنگل گلستان بیش از ۴۴ درجه و گلیداغ نیز بیش از ۴۰ درجه سلسیوس است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این وضع هوا تا فردا در استان گلستان پایدار باشد.
رضوی با بیان اینکه مردم باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشوند گفت: بیماران، کودکان و افراد مسن تا جای ممکن از ترددهای غیرضروری حذر کنند تا دچار گرما‌زدگی و بیماری‌های ناشی از گرما نشوند.
پیش از این نیز در خردادماه امسال دمای استان گلستان به بیش از ۴۷ درجه رسیده بود که در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
کاکا-یکسری به استان خوزستان بزن تا 55درجه حرارت را تجزبه کنید البته با95درصد رطوبت -هوای شن و خاکی آب شور و تلخ و قطعی برق ---آری کاکا اینچنین است اوضاع مردم خوزستان.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها