بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۶۴۶۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
با پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی :
استاد محمدرضا شجریان در حال آماده‌سازی یک تصنیف باشکوه با مضمون و محتوایی درباره خدمات و تلاش‌های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است

 تدبیر24 :استاد محمدرضا شجریان در حال آماده‌سازی یک تصنیف باشکوه با مضمون و محتوایی درباره خدمات و تلاش‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

این کار موسیقایی که از چندی پیش و به سفارش معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است، ابتدا در جلسه بزرگداشت حافظ که در همین نهاد علمی و آموزشی برگزار گردید مطرح شد. استاد شجریان بعد از دریافت این پیشنهاد ابتدا با فروتنی نداشتن شرایط مناسب برای خواندن آواز و مشکلات کهولت سن برای حنجره را بهانه‌ای برای نپذیرفتن این پیشنهاد کرده است اما در ادامه و با توضیح اهمیت این موضوع و اختصاص بودجه‌‌ای در شان استاد آواز ایران، این پیشنهاد در دستور بررسی و برنامه ریزی برای تهیه ترانه مناسب توسط ایشان قرار گرفت.

استاد مسلم آواز ایران که طی 6 سال گذشته از اجرای کنسرت و ارایه آلبوم موسیقی محروم بوده و در نوعی حصر فرهنگی قرار داشته است قرار است با ارایه این تک آهنگ ماندگار، ضمن اشاره به خدمات ارزشمند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خدمات ماندگاری از جمله تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی از این شخصیت انقلابی قدردانی کند.

بنا بر گزارش خبرنگار تدبیر24، این اثر هم اکنون در مرحله آهنگ‌سازی و تعیین ملودی مناسب توسط گروه هنری استاد محمدرضا شجریان که متشکل از هنرمندان شاخص و چهره‌های برگزیده این موسیقی کشور است، قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هماهنگی‌های لازم با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در این خصوص انجام و مقرر شده است در جلسه ای با مسئولان ارشد دولت و دانشگاه آزاد اسلامی این اثر رونمایی و اجرا شود.


بعد التحریر : 

تکذیبه دانشگاه آزاد اسلامی


تدبیر24 :خبر انتشار یک تصنیف با مضمون و محتوای خدمات و تلاش‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط محمدرضا شجریان که در برخی از سایت ها منتشر شده، توسط موسسه دل آواز -شرکت انحصاری پخش آثار استاد محمدرضا شجریان- تکذیب شد.
همچنین دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی طی صحبت با خبرنگار ایسکانیوز اساس این خبر را کذب محض دانست و گفت: تاکنون نه مذاکره ای با آقای شجریان در این زمینه شده است و نه آیت الله هاشمی رفسنجانی نیاز به چنین کاری دارد.
طه هاشمی ادامه داد: اگر ما می خواستیم چنین کاری کنیم نیاز نبود آن را مخفیانه انجام دهیم و آن را حتما علنی می کردیم.
هاشمی در پایان صحبتهای خود از انعکاس چنین اخباری که دروغ محض است، اظهار تاسف کرد و مهمترین رسالت رسانه را انعکاس حقایق عنوان کرد.
برخی از سایت ها ادعا کرده بودند استاد محمدرضا شجریان در حال آماده‌سازی یک تصنیف باشکوه با مضمون و محتوایی درباره خدمات و تلاش‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی است و این کار موسیقایی به سفارش معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

منبع : ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۱۲
بهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
1
1
این متن از سوی استاد شجریان نیست و استاد چنین قصدی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
شماازکجامیدانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
2
1
پولش هم از جیب دانشجویان ...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
1
shame on u
ram
|
Netherlands
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
عجب دروغ شاخداری!!!
عبداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
1
0
خیلی جالبه! اقای شجریان هنر خودت را با سیاست کثیف نکن ! حیف اون صدا نیست اقلا به پسرت رحم کن که بعد از تو می خواهد اواز بخواند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
0
باشه اوازدرس کنین بدبختا......
hamidrezamoayedy
|
Singapore
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
3
با سلام
من الان خبر را از سایت دل آواز استاد پیگیری کردم و هم سایت دل آواز و هم دانشگاه آزاد اسلامی این خبر رو تکذیب کردن...حالا شما از این شایعه پراکنی ها چه سودی میبرید خدا میدونه...هر کسی هم که شک داره میتونه از طریق سایت دل آواز پیگیزی کنه
مهم نیست
|
United States
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
1
اولا ً: به من نظر من این خبر دروغ است .. فکر نمی کنم استاد شجریان به خاطر مجیز گوی سیاسیون بشه..
دوماً: اخه آقای ... و شرکاءکم از این ملت بردند و خوردند و دزدان و غارتگران دیگر ی را هوار سر ملت نکردند حالا باید هم ... شود..:(
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
4
1
درود بر تدبیریان
آقای هاشمی بزرگ اعتدال و تحمل و میزان در کشور هستند .
استاد محمدرضا شجریان ، هنرمند بی بدیل آواز ایرانی است .
من هر دو را دوست دارم ولی چنین کاری برای شجریان ، خودکشی هنری است . چنین کاری همانند قصاید ستایشی عنصری برای ممدوحانش است .
شأن استاد فراتر از این درخواست هاست . اگر چه حضرت هاشمی هم بی نیاز از این اقداماتند .
بزرگانمان را بزرگ بداریم و مواظبشان باشیم در هر جبهه ای که هستند .
با پوزش از سیاسیون و هنرمندان
بدرود .
اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
خداوند متعال حافظ سردار بزرگ سازندگی حضرت آیت اله ..هاشمی و خانواده محتر مش باشد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
محمدرضا شجریان در صحنه ی اجرا روی زمین می نشیند و با لباس سنتی و در فضای صوفیانه از زهد و عرفان و عدم دنیا طلبی می خواند و این مردم نادان را آگاه می کند سپس از صحنه خارج شده سوار ماشین تویوتای چند صد میلیونی خود شده کنار همسر 26سال جوانتر از خود می نشیند و از اینکه با پسر خود باجناق شده عمیقا احساس خوشبختی می کند.
موهای خود را رنگ میکند صبحانه را در فرانسه می خورد وگشت گذارش را در انگلیس پیگیری می کند فرزندش در کانادا به دنیا می آید و در هنگام بیماری هم برای معالجه به آمریکا میرود تا راهی باشد برای اثبات مفهوم شعرها و باور خود به همگان.
و البته که التزام تمام این ها پول منو توست و کنسرت و دستگاه شور و همایون پس جانم فدای ایران..
از شعر و ادب فارسی و ایران می خواند کنارش نوار قرآن پر می کند و ربنا و فجر و فتح به عربی تلاوت می کند و به عنوان قاری قرآن به نمایندگی از ایران در مسابقات تلاوت قرآن مالزی شرکت می کند.
با بزرگان و سیاسیون نشست و برخاست دارد و البته که جایزه و تقدیرنامه ها و مناسبات را هم با افتخار دریافت میکند و در اوج مسایل هم یک متلک بچه گانه به چند نفر می اندازد و اوج همراهی خود با مردم را ثابت می کند .
این هنرمند و بزرگان ایران در طول 40 سال با این سطح تضاد و تزویر و صحنه سازی و ما از این چنین افراد حمایت و تمجید می کنیم پس چه امید به تغییر و تصحیح این فرهنگ و خاک ؟ قضاوت با شما
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها