بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
تدبیر24 : نرگس رضایی:عضو ترکیه ای داعش که این کشور را تهدید به حمله کرد،شناسایی شد.
به گزارش "سایت روز نو" این عضو داعش که برای اولین بار بطور جدی ترکیه را تهدید به حمله کرده،در یک پیام ویدئویی به زبان استانبولی صحبت کرده و ضمن اینکه از مردم ترکیه می خواهد علیه طاغوتیان (منظور دولتمردان) جهاد کرده و به آنها بپیوندند،مدعی می شود قصد فتح استانبول را دارند.شهری که پایتخت اقتصادی ترکیه بوده و به عنوان قطب اقتصادی و توریسم این کشور نقش مهمی در درآمدزایی دارد
اما 12 ساعت از تهدید این عضو ترکیه ای داعش برای فتح استانبول نگذشته که این فرد از سوی رسانه ها شناسایی می شود.
این فرد که در ویدئوی تهدید به حمله با اسم رمز ابو عمار خود را معرفی می کند،متعلق به شهر بورسا بوده و از همه مهمتر یک بازاری است.
بورسا از جمله شهرهای تاریخی ترکیه بوده که دارای بیشترین سرانه فضای سبز است که حالا با پیام تهدید این عضو ترکیه ای داعش خبرساز شده است.
کاربران شبکه های اجتماعی به کرات تصویر این عضو ترکیه ای داعش را به اشتراک گذاشته و از او به خاطر اینکه کشورش را تهدید به حمله و ویرانی می کند،نقد کردند.
این در حالیست که در جریان عملیات اخیر مبارزه با تروریسم ترکیه که همچنان ادامه دارد،بسیاری از اعضای داعش و یا افراد مرتبط با این گروه مخوف تروریستی در خاک ترکیه دستگیر شدند که از جمله آنها می توان به " ابوحنظله " اشاره کرد که خبر دستگیری او در ابعاد گسترده انعکاس یافت.
امیر داعشی استانبول شناسایی شد
در این عملیات سراسری پلیس ضد تروریسم که ابتدا از شهرهای بزرگ استانبول،آنکارا و آنتالیا شروع شد و در چند روز اخیر در شهرهای ازمیر و مانیسا تداوم یافت،چند عضو کلیدی داعش دستگیر شدند.از جمله ابوحنظله همراه همسر نقاب پوش خود که گفته می شود مهمترین و کلیدی ترین عضو داعش بوده که در خاک ترکیه دستگیر شد.
به گزارش روزنو،بعد از ابوحنظله،دومین عضو کلیدی داعش که در عملیات پلیس ضد تروریست ترکیه دستگیر شد،فردی به اسم "عبدالله عبدالله اف" بود اهل جمهوری آذربایجان که در شهر استانبول دستگیر شد.شهری که در روزهای اخیر از سوی عضو ترکیه ای داعش تهدید به حمله و متعاقب آن فتح شهر شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها