بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۶۵۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
رئیس جمهور دز سفر استانی به همدان:
کاهش تورم به 13/8 دهم درصد به معنای ایستادگی و حمایت مردم از دولت خدمتگزارشان است.
تدبیر24 :حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز سه شنبه در جمع مردم استان همدان در استادیوم شهدای قدس صحبت خود را با این جملات آغاز کرد که 'همدان، همدان شور و نشاط و دلاوری؛ همدانی که از همه خیابان ها و کوچه های این شهر رایحه ی مهر و محبت و صفا و برادری و اتحاد استشمام می شود'.
رییس جمهوری تصریح کرد: استقبال پر شور مردم شریف استان همدان در خیابان های این شهر به معنای قدردانی مردم از نظام اسلامی از انقلاب اسلامی، و همچنین از خادمان کوچک خودشان در دولت تدبیر و امید می باشد.
روحانی اظهار کرد: همدان به عنوان مرکز کهن ترین دولت و تاریخ تمدن، در سرزمین ایران عزیز ماست.
وی اضافه کرد: همدان شهر بزرگان و شهر بوعلی سیناها و شهر باباطاهر ها و سید جمال الدین اسدآبادی ها است، همدان شهر میرسیدعلی همدانی و شهری است که مرکز افتخار آفرینی برای ملت ایران است. 
دکتر روحانی بیان کرد: همدان یعنی شهر برادری و اتحاد در میان همه اقوام در سرزمین ایران، همدان شهر عرفان فلسفه و مرکز طب پزشکی و شهر سیاست و دلاوری است. 
وی ادامه داد: همدان شهر ایثار است که پایگاه هوایی قهرمان تیپ زرهی دلاور در طول دفاع مقدس در آن قرار دارد و همدان شهر دلاوری های سپاه انصار الحسین همدان سرزمین عارف بزرگ آیت الله مدنی است. 
وی بیان کرد: همدان شهر شهید مفتح و شهید قدوسی شهر علم عرفان دانش و ایثار است. 
دکتر روحانی اعلام کرد که من افتخار می کنم در هفته ای توانستم به محضر شما مردم فهیم و دلاور برسم که هم هفته همدان، روز همدان و روز بوعلی سینا و روز پزشک نام گرفته است. 

تورم را قدم به قدم کاهش خواهیم داد 
رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران که دو روز پیش اعلام شد، تورم از 14 درصد کاهش پیدا کرده است. 
دکتر روحانی افزود: ما به مردم قول دادیم که نرخ تورم را قدم به قدم کاهش خواهیم داد. 
وی تصریح کرد: کاهش تورم به 13/8 دهم درصد به معنای ایستادگی و حمایت مردم از دولت خدمتگزارشان است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
1
با جوسازی و دروغ پردازی نمی توان ملت را فریب داد اگر امریکا قادر بود به ایران حمله کند لحظه ای درنگ نمی کرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
1
شما با کدام مدرک و سند مدعی هستید امریکا تصمیم داشت به ایران حمله کند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
1
دولتمردان امریکا بارها از عجز و ناتوانی خود از حمله به ایران اعتراف کرده اند . و این یک بولف سیاسی است که شما جلو حمله نظامی امریکا را گرفته اید .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها