بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
  تدبیر24 : زهرا دختری16 ساله و مجرد است که به مرکز مشاوره آرامش فرماندهیانتظامی استان گلستان مراجعه کرده و در گفت وگو با مددکاراجتماعیمرکز مشاوره، داستان زندگی اش را اینگونه به تصویرمی کشد:

فرزند پنجم خانواده بودم پدر و مادرم کمسواد و بیشتر وقت خود را مشغول کشاورزی بودند و هیچوقتیبرای ابراز علاقه نسبت به من نداشتند. آنها صبح کهبه منظورکارکشاورزی به بیرون از منزل می رفتند شب به خانه بازمی گشتند و خسته از کار روزانه می خوابیدند. همین موضوع هم باعث شکافبین من و والدینم شده بود و من در دنیایبیرون از خانه در جستجوی محبت بودم؛ من یک برادر دیگر هم داشتم که تنها فرزند پسر خانواده بود.

وقتیوالدینم به او محبت می کردند من بیشتر احساس کمبود محبت و تنهاییمی کردم و وقتی از جانب اطرافیان و بیرون از کانون خانواده محبت می دیدم به سمت آنها جذب می شدم. بعد از ازدواج خواهرم، من احساس می کردمدیگربرای پدر و مادرم بی ارزششدهام، آنان هیچتوجهی به من نمی کردند و تمام توجه آنها متوجه برادر کوچک تر از من بود، او هر چه می خواستبرایش آماده می کردند، انگار من برای آنها وجود ندارم.

من دوستی به اسم فرزانه داشتم؛ او به من گفت در شبکهاجتماعی تلگرام عضو شوم، او می دانست من اهل دوستی با جنس مخالف نیستمبرایهمین به من گفت گروهیتشکیلشده از آشنایان و اقوام ویمی باشد و من هم می توانم در این گروه عضو شوم. از اینطریق او مرا با فردی به نام هادی آشنا کرد. رفتار هادی نشان می دادکه او فردیمؤدب و منطقی است، همچنین در مدتیکه با وی در ارتباط بودم متوجه شدم کهوی از یک خانواده ثروتمند است.


 
او به من گفت که به من علاقه ندارد و می خواهد مرا ببیند. من تشنه محبت بودم. او می خواستسیرابمکند. من هم خودم را به جویباریکهچشم انداز آن پیوستن به دریاییزیبا بود سپردم. وقتی او را دیدم قلبم به شماره افتاد، این حس را تابه حالبه جزهادی با هیچکسدیگر تجربه نکرده بودم. شایداینوالدینم بودند که اگر به من محبت می کردند من دیگرنیازی به محبت هادی نداشتم. روز تولدم بود کهبرایدیدار با هادی به بیرون از منزل رفتم؛ هادی به من گفت کهمی خواهدغافلگیرمکند و یکهدیهبینظیر در اینروزبه من بدهد، نمی دانستممی خواهد مرا به کجا ببرد اما با او رفتم.

با خودرویش مقابل منزلی توقف کرد و گفت: زهرا خانومپیاده شو!

گفتم: اینجاکجاست؟

در پاسخم گفت: خانه آرزوهامون!

من مات و مبهوت نگاهش می کردم. گفت: نگران نباش؛ مادرم خانه است از خودرو پیادهشدیم و وارد منزل شدیم اما هیچکس در منزل نبود. من فریبحرف هایهادی را خوردم. در این مدت او توانسته بود با دروغ هایرنگین و خوش رنگ و لعابش قلب مرا به تسخیر خود درآورد. اما سرانجام این اعتماد افراطیچیزی نبود جز.....

زهرا درحالی کهقطره ای اشک از چشمانش بر رویگونه هایشمی غلتید گفت: هدیه او به من در روز تولدم، بیآبرویی بود و سرافکندگی و سرشکستگی و بیاعتباری! معاون اجتماعیفرماندهیانتظامی استان گلستان در خصوص عواملیکه سبب بروز اینمشکلگردید در گفت وگو با خبرنگار پایگاهخبریپلیس، گفت: پدر و مادر زهرا  ازنظروضعیتاقتصادی در حد پایینی بودند به همیندلیلبیشتر اوقات خود را به کشاورزی اختصاص می دادند و در منزل نبودند.

علیبهرامی ادامه داد: ازآنجاییکه فرزند پسرشان بهتر از دختران می توانست در کارهایکشاورزی به آنان کمککند بهتر هم می توانستندکمک دست والدین خود باشند، باعث توجه بیشتروالدین به پسر خانواده شده بود و دختر مددجو از توجه بیشتروالدینش به برادرش احساس تنهایی و کمبود محبت می کرد.

وی اضافه کرد: به همیندلیلزهرابه دنبال راهیبرای پر کردناین خلاء بود؛ او خودش را در خانواده فردیبیارزشمی دید و احساس حقارت می کرد و هر زمان که از جانب فردیغیر از خانواده محبتی به ویمی شد به آن سمت جذب می شد.
بهرامیتاکیدکرد: عدم آگاهیوی از شیوه استفاده از فناوری هایارتباطینوین منجر به وارد شدن وی در رابطه ای شد که عواقب بعدی آن موجب بروز آسیب در مددجو گردید. 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها