بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی :
از زحمات دولت در ابعاد مختلف که بعنوان مسوولان نظام، کارها و تلاش زیادی انجام داده اند، سپاسگزاری می کنیم زیرا گام های مناسبی در بخش های مختلف برداشته اند.
تدبیر24:حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازعبادی – سیاسی این هفته جمعه تهران، افزود: دولت یازدهم تاکنون نه تنها گام های مثبتی در جهت مهار نرخ تورم و مقابله با نوسانات ارزی برداشته بلکه اجرای طرح سلامت و بهداشت عمومی از دیگر کارهای برجسته دولت یازدهم است که تابلوی زیبایی برای آن محسوب می شود.
وی ادامه داد: همچنین دولت با توجه به هشدارهای حکیمانه و به موقع رهبر معظم انقلاب توانست مساله هسته ای که طرف مقابل بنا داشت آن را طولانی کند و به جاهای پرزحمت برساند، خنثی و از حالت فرسایشی خارج کرد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 امام جمعه موقت تهران در خطبه اول افزود : کسی که اهل تقوی نباشد از هدایت خدا محروم است 

وی همچنین  گفت: تقوی پناه گرفتن در دژ بندگی خداست و کسی که اهل تقوی نباشد از هدایت خدا محروم خواهد بود.
حجت الاسلام صدیقی افزود: تمام موجودات از شعور و آگاهی برخوردار هستند و عبودیت خدا را بر گردن گرفته اند و این کار را با رغبت قبول کرده اند. 
وی با اشاره به اینکه سیر عمومی همه موجودات به سمت کمال است، گفت: نقش و نگار، نظم بدیع و انسجام غیرقابل خدشه از مظاهر ربوبیت خدا هستند. 
وی تاکید کرد: شایسته سالاری و عدل حکم می کند که هرکس در جای مناسب خود قرار گیرد و تعرضی به جای دیگران نداشته باشد. 
خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: انسانی که قلبش در اختیار خداست، آیینه هدایت الهی می شود و رنگ خدایی می گیرد. انسان باید از خودکامگی، خودسری رها باشد و تحت فرمان رب العالمین قرار گیرد. 
وی با اشاره به اینکه بینش قرآنی ما می گوید که تمام مخلوقات دارای شعور هستند و ذکر و تسبح دائم را دارند، اظهار داشت: روایات زیادی داریم که در روز قیامت محل عبادات از جمله نماز جمعه شهادت می دهند که برخی انسان های پاک سرشت با حضور در این عبادت، قشون فرهنگی و خار چشم دشمنان اسلام بودند. 
این خبر در حال تکمیل است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها