بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
رییس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری عامل هتک حیثیت یک دانشجوی دکتری در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.
 تدبیر24رییس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری عامل هتک حیثیت یک دانشجوی دکتری در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

سرگردسهیل خاکشور با اعلام این خبر گفت: فردی ساکن بجنورد با در دست داشتن شکوائیه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشته حدود چهار سال پیش دخترم به عنوان محصل برتر برای ادامه تحصیلات عالیه در مقطع دکترا به کشور فیلیپین سفر کرده و فردی در شبکه اجتماعی فیس بوک با دخترم ارتباط دوستی برقرار کرد. این فرد پس از دادن وعده ازدواج به دخترم و اغفال وی چند عکس شخصی از او گرفته و بعد از گذشت چند سال تصاویر شخصی را به صفحه شخصی تلگرام دخترم ارسال و موجب ناراحتی شدید، اختلافات و سوء ظن در خانواده ما شد.

وی با بیان اینکه ماموران و کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شدند گفت: آنان با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و رصد شبکه‌های اجتماعی موبایلی برابر مستندات موجود موفق به شناسایی به موقع یک فقره حساب کاربری در شبکه اجتماعی تلگرام شدند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد این فرد از هویت جعلی برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده است لذا کارشناسان این پلیس با استفاده از مهارت‌ها و آموزش‌های داده شده موفق به شناسایی آدرس متهم که در شهر مشهد ساکن بود شدند.

خاکشور خاطرنشان کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منزلش دستگیر کردند که وی با دیدن مستندات در همان ابتدا لب به اعتراف گشود و کلیه اتهامات خود را در این خصوص پذیرفت.

وی گفت: متهم در اظهاراتش اذعان داشت از زمان گذشته و طی آشنایی قبلی که با شاکیه داشته است از اعتماد وی سوءاستفاده کرده و نسبت به فعال سازی دوربین وب کم سیستم شاکیه و گرفتن عکس‌های پنهانی از وی و از راه دور اقدام کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اطلاع رسانی پلیس فتا، خاکشور اضافه کرد: گفتنی است متهم به همراه پرونده و مستندات آن به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها