بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: مالکان خودرو به‌محض خریدوفروش وسیله‌ی نقلیه نسبت به فک پلاک آن اقدام کنند.
 تدبیر24:  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: مالکان خودرو به‌محض خریدوفروش وسیله‌ی نقلیه نسبت به فک پلاک آن اقدام کنند.

سرهنگ «نورالله خادم»  منطقه‌ی ایلام، با هشدار به صاحبان وسایل نقلیه‌ای که قصد فروش آن را دارند، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه از واگذاری و نقل‌وانتقال خودرو به‌صورت وکالتی خودداری و با مراجعه به مرکز تعویض پلاک واقع در بلوار خلیج‌فارس نسبت به تعویض پلاک و نقل‌وانتقال خودرو اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس ماده‌ی 20 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، هنگام نقل‌وانتقال مالکیت وسایل نقلیه متعاملان یا قائم‌مقام قانونی آن‌ها ابتدا درخواست خود را به راهنمایی و رانندگی مأموران انتظامی یا مراکز مجاز تعیین‌شده ارائه می‌کنند تا پس از احراز اصالت خودرو و تطبیق مدارک آن‌ها نسبت به فک پلاک منصوبه بر روی خودروی مورد معامله و اختصاص پلاک جدید و صدور شناسنامه جدید و ثبت تغییرات مزبور در رایانه‌ای اقدام شود.

خادم خاطرنشان کرد: بر اساس ماده‌ی 6 آئین‌نامه، اشخاص حقیقی یا حقوقی دارنده پلاک مکلف‌اند حداکثر پس از گذشت 10 روز از زمان تغییر محل اقامت یا فعالیت، نشانی و کدپستی خود را به‌طور کتبی به نزدیک‌ترین واحد شماره‌گذاری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون دارندگان وسایل‌نقلیه مکلف‌اند پیش از هرگونه نقل‌وانتقال وسایل نقلیه مذکور در دفاتر اسناد رسمی، ابتدا به ادارات راهنمایی و رانندگی یا مراکز تعیین‌شده از سوی راهنمایی و رانندگی برای بررسی اصالت وسیله‌ی نقلیه، هویت مالک، پرداخت جریمه‌ها و دیون معوق و تعویض پلاک به نام مالک جدید مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خاطرنشان کرد: بر همین اساس برابر بند 2026 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اقدام نکردن به تعویض پلاک هنگام خریدوفروش وسیله‌ی نقلیه مبلغ 500 هزار ریال و برابر بند 2033 رانندگی با وسیله‌ی نقلیه با پلاک غیرمجاز و یا دارای پلاک تعویض نشده متعلق به مالک پیشین 500 هزار ریال پیش‌بینی‌ شده است.


برچسب ها: تدبیر24 ، فک پلاک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها