بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری زنی که به بهانه دادن وام قرض الحسنه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
  تدبیر24:  جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری زنی که به بهانه دادن وام قرض الحسنه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ افضل گلزاری در گفت‌وگو با اعلام این خبر گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری زنی به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه در بهارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان پرونده مشخص شد زنی در شهرک "نسیم شهر" به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه از سه نفر مبالغی پول دریافت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 نسیم شهر قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی پلیس معلوم شد متهم به نام معلوم تاکنون 210 میلیون ریال به همین شیوه از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

گلزاری با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده پس از تحقیقات میدانی با شناسایی مخفیگاه متهم متوجه شدند که وی قصد فرار دارد، گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی متهم در نسیم شهر دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

گلزاری به شهروندان هشدار داد که برای دریافت وام به بانک و یا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبلیغات، بررسی‌های لازم را داشته باشند تا فریب افراد فرصت طلب را نخورند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها