بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
  تدبیر24:  معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  از بسته شدن دو مرز ایران با ترکیه خبر داد و گفت: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: مرزهای رازی در حوزه شهرستان خوی و سرو در حوزه شهرستان ارومیه سه روز است که به علت نبود امنیت کافی بسته شده است.
ذوالفقاری با اشاره به تعرضات اخیر به خودروهای ایرانی در مرز ترکیه و نبود نیروهای ترک، گفت: با توافق طرف ترک تمهیداتی اندیشیده شده که آسیبی به هیچکس وارد نشود.

وی با اشاره به مبادلات کالا در مرز توضیح داد: تبادل کالا در مرز تبرچین و بازرگان انجام می‌شود و توصیه می‌کنیم هرگونه تبادل کالا با هماهنگی مقامات مسئول، روزهنگام و پس از تامین امنیت با حضور ماموران ترک ترانزیت شود و کسانی که سفر شخصی نیز دارند تا اطلاع ثانوی با توجه به شرایط کشور ترکیه سفر زمینی نداشته باشند و سفرهای خود را هوایی انجام دهند.
این مسئول در ادامه افزود: عناصر تکفیری داعش در داخل کشور ما تحرکی نداشته‌اند و البته توان تحرک و تهدید علیه امنیت کشور ما را نیز ندارند و البته اوضاع را بطور دقیق کنترل و رصد می‌کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در نشست و هم اندیشی با اعضای شوراهای تامین استان‌ها که تقریبا یکروز کاری طول می‌کشد، بحث‌هایی در خصوص پیشگیری از جرم داریم و مدیریت موضوعات اجتماعی، سیاسی و بحران و همچنین قوانین و مقررات امنیتی شورای امنیت کشور و مسائل روز در این نشست‌ها مطرح می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مشکل خاص امنیتی در استان قزوین وجود ندارد و در برخی از جرائم هم کنترل‌های خوبی صورت گرفته و سرقت‌ها کاهش چشمگیری داشته است.
ذوالفقاری اضافه کرد: در مجموع می‌توان گفت اقدامات شورای تامین استان در زمینه کنترل جرم موفق بوده و در بخش موضوعاتی که می‌تواند زمینه ساز ناامنی شود، پیشگیری‌های خوبی شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، ایران ، ترکیه ، مرز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها