بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
مدافع استقلال قبول ندارد که مقصر شکست برابر ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر بوده است.
 تدبیر24:  امین حاج محمدی که مدتی سکوت کرده بود، در مورد شرایطش در استقلال با خبرنگار "ورزش سه" به گفتگو نشست که در زیر آن را می خوانید:

از دوران حضورت در استقلال راضی هستی؟

بله خدا را شکر ما در این 4 بازی 3 بازی پیروزی شدیم. در نیمه دوم بازی با ذوب آهن خوب نبودیم. انشاالله دیگر هیچ وقت اشتباهات بازی با ذوب آهن را تکرار نمی کنیم. انشاالله هر موقع در زمین باشم تمام جانم را برای موفقیت استقلال می گذارم. از تمام توان بدنم استفاده می کنم تا استقلال موفق شود.

بعد از بازی با ذوب آهن از تو انتقاد شد و خیلی ها گفتند که روز خوب تو نبود. این انتقادها را قبول داری؟

قبول ندارم. وقتی تیم می بازد همه مقصد هستند. وقتی تیم می بازد همه مقصر هستند. از مهدی رحمتی در درون دروازه گرفته تا بازیکنانی که جلو بازی کردند همه دوست داشتند استقلال موفق شود ولی نمی توان گفت که چه کسی مقصر است. همه دوست دارند استقلال موفق شود ولی به هرحال نمی شود همیشه برنده بود. نمی توان گفت که در شکست استقلال من مقصر بودم یا بازیکن کناری من یا مثلا پروپجیچ که 2 موقعیت خوب را خراب کرد. این آقای مظلومی است که تصمیم می گیرد چه کسی مقصر بوده است.

دلیلی این که بازی نفت- الاهلی را به استادیوم رفتی چه بود؟

من شاگرد آقای من منصوریان هستم. به گذشته دور برگردیم آقای منصوریان بچه محل ما بوده است و خیلی به من کمک کرده است. به ایشان مدیون هستم. البته این را هم بگویم که نفت دیروز نفت تهران نبود، نفت ایران بود و من وظیفه ام بود برای حمایت از تیم کشورم به استادیوم بروم. شاید اگر به جای نفت هر تیم دیگری هم بود من به استادیوم می رفتم اما نمی توانم کتمان کنم که علی منصوریان چه زحمت های زیادی را برای من کشیده است.

فکر می کنی نفت می تواند نتیجه بازی رفت را جبران کند؟

خیلی دوست داشتم نفت تهران برنده شود اما نشد. مطمئنا کار سخت است اما مطمئنا بازیکنان با غیرت نفت می توانند این نتیجه را جبران کنند.

تو برای نفت تهران زحمت های زیادی کشیده ای. دوست نداشتی در این بازی برای نفت بازی می کردی؟

من الان از نفت جدا شده ام و بازیکن استقلال هستم. استقلال شرایط خودش را دارد و نفت هم شرایط خودش را. من بازیکن استقلال هستم و برای موفقیت در استقلال هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم.

خیلی ها به استقلال انتقاد می کنند که تیم یک نیمه ای است. تو این موضوع را قبول داری؟

بازی با استقلال اهواز نشان داد که استقلال تیم یک نیمه نیست و این حرف ها اصلا درست نیست. 

استقلال اولین تیمی بود که توانست در اهواز برنده شود. چه تاکتیکی برای این بازی داشتید؟

خب فکر می کنم دمای هوا و رطوبت اهواز یک شرایط خاص را بر بازی حاکم کرده بود به طوری که حتی نفس کشیدن هم سخت بود. اما ما با دستوراتی که کادر فنی داده بودند یک بازی منطقی انجام دادیم و خدا را شکر پیروز شدیم. دیگر آن بازی تمام شده است و به فکر بازی روز 20 شهریور ماه با نفت تهران هستیم.

گفتی بازی با نفت تهران. برایت سخت نیست که باید روبه روی تیم علیرضا منصوریان قرار بگیری؟

نه برای من فرقی نمی کند. برای همه بازی های استقلال و برای لحظه لحظه و ثانیه به ثانیه حضور در استقلال انگیزه دارم و برایم هیچ فرقی بین این بازی با بازی های دیگر وجود ندارد.

ظاهرا رابطه خیلی نزدیکی با مهدی رحمتی داری. او الگوی تو محسوب می شود؟

مهدی رحمتی انسان خیلی خوبی است، چه از نظر فوتبالی و چه از نظر مذهبی. او هم از دید استقلالی ها و همه از دید جامعه او انسان بسیار پاکی است و من بیشتر از چیزی که فکرش را کنید به او نزدیک هستم. اصلا فوتبالی را نمی گویم ولی امیدوارم یک روز بتوانم جواب محبت های او را بدهم. آقا مهدی از نظر اخلاقی و مذهبی به من بسیار کمک کرده است.

دوستی شما مربوط به استقلال که نمی شود؟

نه من از قبل با مهدی رحمتی رابطه نزدیکی داشته باشم.

خیلی ها می گویند بازی با نفت جدی تریم محک استقلال است. این موضوع را قبول داری؟

من قبول ندارم. شما صحبت از محک جدی می کنید ولی من می گویم ذوب آهن یکی از بهترین تیم های ایران است. ما در نیمه اول بازی با ذوب آهن نشان دادیم که می توانیم جلوی هر حریفی همینقدر خوب بازی کنیم. نیمه دوم بد بازی کردیم و باختیم. حالا اگر ذوب آهن را می بردیم همه می گفتند این تیم خوب نبوده است ولی من می گویم ذوب آهن یکی از بهترین تیم هی ایران است. فکر می کنم بعد از چند وقت تماشاگران استقلال بعد از بازی برای تیم بازنده دست زدند و این نشان می دهد که از بازی ما لذت برده اند.

فکر می کنی امسال استقلال می تواند قهرمان شود؟

الان درست نیست در مورد قهرمانی یا پنجم یا دهم شدن حرف بزنیم چون 4 هفته از لیگ گذشته است و هنوز چیزی مشخص نیست. اما چیزی که من می بینم تمام بچه ها دارند تلاش می کنند که استقلال را به جایگاه واقعی اش برگردانند و من فکر می کنم استقلال آنقدر بزرگ است که جایگاهش به جز قهرمانی چیز دیگری نباشد.

سوال آخر. تو فکر می کنی حقت بوده که در لیست تیم ملی حضور داشته باشی؟

این موضوع به سلیقه کادرفنی تیم ملی برمی گردد و من این را همیشه گفته ام. من تمریناتم را از این به بعد بیشتر می کنم ضمن این که همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها