بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه رسمی از اتریش برای سپاهان نیامده است. ملاک دعوت نامه است. نه می‌توانیم بگوییم رفتن مهدی شریفی جدی است نه می‌توانیم بگوییم جدی نیست. به هر حال صحبت‌هایی شده است.
  تدبیر24:  رسول خوروش، اظهارکرد: از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را در ورزشگاه جروکان از سر می‌گیریم. تمام بازیکنان حضور خواهند داشت و با جدیت به تمرین خواهند پرداخت. شرایط خیلی خوبی داریم و هیچ مشکلی نداریم و مطمئن باشید از این هم که الان هستیم بهتر خواهیم شد.

وی افزود: احسان حاج صفی دیگر با سپاهان نیست و به یکی از تیم‌های آلمان پیوسته است. هنوز نمی‌دانیم به چه تیمی رفته است و اعلام کرده‌اند فعلا اسم باشگاه اعلام نشود تا مذاکرات حاج صفی نهایی شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در باره مهدی شریفی، گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه رسمی از اتریش برای سپاهان نیامده است. ملاک دعوت نامه است. نه می‌توانیم بگوییم رفتن مهدی شریفی جدی است نه می‌توانیم بگوییم جدی نیست. به هر حال صحبت‌هایی شده است.

خوروش تصریح‌کرد: در بازی با سایپا سپاهان با کیفیت‌تر بازی کرد و احسان حاج صفی در آخرین بازی خود برای سپاهان، دِین خود را به این تیم ادا کرد و با زدن 2 گل نشان داد که یک سپاهانی اصیل است و هیچ ترسی از مصدومیت ندارد که رفتنش به اروپا را لغو کند.

وی در باره نویدکیا گفت: ما هم در روزنامه‌ها خوانده‌ایم که نویدکیا قرار است به سپاهان بازگردد و هیچ خبر رسمی دیگری نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان‌کرد: بدون شک در ادامه لیگ بازی‌ها سخت‌تر می‌شود بنابراین باید در این 3 هفته تعطیلی نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها