بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
یحیی کمالی‌پور، نویسنده کتاب ایثار در اسارت گفت: با نشر خاطرات هشت سال دفاع مقدس به حفظ ارزش‌ها و انتقال پیام جنگ به فرزندان کمک شایانی می‌شود.
 تدبیر24: یحیی کمالی‌پور، نویسنده کتاب مقاومت در اسارت؛ با اشاره به چاپ کتاب ایثار در اسارت، اظهار داشت: این کتاب بوسیله مرکز پژوهش‌های ستاد آزادگان کل کشور به چاپ رسیده و تمام هزینه‌های این کتاب را این مؤسسه فرهنگی برعهده گرفته بود.

وی بیان کرد: این کتاب در تیراژ 1000 نسخه و در 140 صفحه، خاطراتی از اسرای هشت سال دفاع مقدس را آورده شده است.

کمالی‌پور ادامه داد: بعد از آزادی اسرا اولین فکری که به ذهن واحدهای فرهنگی و پژوهش‌های کشور رسید این بود که شرایطی ایجاد کند که در سایه آن، خاطرات اسرای جنگی، به دست فراموشی سپرده نشود و همین امر سبب چاپ خاطرات تلخ وشیرین و شکنجه‌های این زمان بشود.

کمالی‌پور اضافه کرد: اگر مؤسسات فرهنگی و مسئولین این آثار را قبل از آنکه به دست فراموشی سپرده شود، حمایت کرده و این کتاب‌ها را به دست نسل بعد از جنگ بدهند، این کار سبب انتقال پیام و حفظ ارزش های مقدس کشورمان می‌شود.

وی در پایان گفت: هر انقلاب ثبات و پایداریش بستگی به حفظ ارزش‌های آن نظام دارد و به همین خاطر است که جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت است، ما باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها