بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
زماني که فردي بيمار مي شود، تمامي ويتامين ها و مواد معدني در بدن وي، مصرف و سيستم د فاعي فعال تر مي شود که براي تقويت آن، بدن به مواد غذايي مناسب نياز دارد.
تدبیر24 زماني که فردي بيمار مي شود، تمامي ويتامين ها و مواد معدني در بدن وي، مصرف و سيستم د  فاعي فعال تر مي شود که براي تقويت آن، بدن به مواد غذايي مناسب نياز دارد.

 دوران بهبودي کمي زمان بر است و در اين مدت فرد دچار کم آبي مي شود و احساس ضعف و خستگي مي کند؛ به ويژه زماني که مي خواهد کارهاي فيزيکي يا ذهني انجام دهد. بنابراين بايد تمام ويتامين هاي لازم و مواد مغذي از دست رفته جبران شود تا فرد بتواند سلامت خود را به دست بياورد. 

اين امر به خصوص پس از يک بيماري ويروسي يا عفونت باکتريايي اهميت بيشتري دارد زيرا سيستم دفاعي بدن مجبور است سخت تر کار کند. علاوه بر آن آنتي بيوتيک قوي که فرد بايد مصرف کند باعث ضعيف شدن بدن نيز مي شود. اما مواد غذايي که باعث بهبودي سريع پس از يک بيماري مي شود به شرح زير است؛

انگور
اين ميوه با افزايش گلبول هاي قرمز، انرژي مورد نياز بدن را تأمين مي کند.

سيب
اين ميوه غني از ويتامين C و B کمپلکس است و انرژي بدن را تأمين مي کند و مانع از خستگي مي شود.

موز
ميوه اي پرانرژي و غني از منيزيم، پتاسيم و مواد مغذي ديگر است. اين ميوه سرشار از قند طبيعي مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز است.

هندوانه
غني از ويتامين C است و ۹۰درصد آن را آب تشکيل مي دهد بنابراين از بي آبي بدن پيشگيري مي کند و ميزان انرژي بدن را افزايش مي دهد.

انبه
از آنجا که هيچ ميوه اي به اندازه انبه انرژي زا نيست به آن لقب پادشاه ميوه ها را داده اند. اين ميوه استوايي غني از فولات، کلسيم، فسفر، روي، پتاسيم، ويتامين C و B کمپلکس است.

مغز ميوه و ميوه هاي خشک
بادام، بادام هندي، بادام زميني، کشمش، خرما و ... انرژي مورد نياز بدن را تأمين مي کند. بنابراين روزي يک مشت از آن را مصرف کنيد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها