بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
امان الله قرایی‌مقدم جامعه شناس اظهارکرد: رها کردن والدین پدیده‌ای امروزی است و پیش بینی می‌شد آینده جامعه‌ای که با پیری جمعیت روبروست این گونه شود.
تدبیر24: امان الله قرایی‌مقدم جامعه شناس اظهارکرد: رها کردن والدین پدیده‌ای امروزی است و پیش بینی می‌شد آینده جامعه‌ای که با پیری جمعیت روبروست این گونه شود.

وی اضافه کرد: از بین رفتن و یا کمرنگ شدن روابط صمیمی، احترام در جامعه و گرایش به فردگرایی باعث شده برخی از فرزندان، والدین خود را با بی‌مسئولیتی رها کنند.

وی تصریح کرد: فردگرایی پدیده‌ای نو در جامعه است که مسبب جدا شدن فرزندان در سنین پایین از خانواده می‌شود و کم کم بین والدین و فرزندان فاصله ایجاد می‌کند تا جایی که روزی فرزندان، والدین خود را نمی‌پذیرند.

غفار تبریزی روانشناس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیماری والدین از عوامل دخیل در رها کردن آن‌هاست، در برخی موارد هم غیبت فرزندان در کشور می‌تواند دلیلی بر این امر باشد.

وی با بیان اینکه رفتار والدین در رفتار آینده فرزندان تأثیرگذار است، تصریح کرد: والدین با محبت کردن بی‌اندازه به فرزندان زمینه بی‌مسئولیتی آن‌ها را فراهم می‌کنند، این بی‌مسئولیتی باعث جدا شدن افراد از خانواده شده و در نهایت فرزندان، والدین را رها می‌کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها