بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۶۸۶۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
شرکت‌های چینی، فقط به فروش خود فکر می‌کنند و این بار عروسک‌های انسان نمای تولیدی آنها به پشت مرزهای کشور رسیده است.
تدبیر24شرکت‌های چینی، فقط به فروش خود فکر می‌کنند و این بار عروسک‌های انسان نمای تولیدی آنها به پشت مرزهای کشور رسیده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  این روزها عروسک‌های انسان نمای چینی به صورت گسترده در بازار کشورهای اسلامی در حال توزیع است و این مساله جای نگرانی دارد چراکه باعث می شود با از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان بنیان خانواده ها سست شود ! 

به گفته صاحب شرکت تولید کننده این محصول ، هدف از ساخت این عروسک های انسان نما کمک به جامعه بشری است ، به خصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!! 

آیا ساخت محصولات غیر اخلاقی کمک به جامعه بشری می کند؟! 

آیا جوانان را به انحطاط اخلاقی و انواع بیماری های روانی نمی‌کشانند؟! 

شرکت های چینی جزء غول های اقتصادی دنیا هستند و البته برای این شرکت ها هیچ چیز جز تسخیر بازار و فروش جنس معنا ندارد. 
 
*زندگی بیمارگونه با عروسک‌های انسان نما 
 
مدت هاست که کودکان به خصوص در کشورهای اسلامی با تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای ، درگیر روند رو به رشد توزیع عروسک‌های انسان نما هستند که شرایط اخلاقی، روحی، مادی، اعتقادی  و... انسان را نشانه گرفته است. 



امینه رحمت، روانشناس و کارشناس مسائل جنسی در این باره می گوید: وقتی فردی با عروسک زندگی می کند، دچار اختلالات شدید روانی می شود چراکه رابطه منطقی برقرار نشده و عاطفه ای شکل نمی گیرد. رابطه ای سالم است که با منطق و ازدواج صورت گیرد تا با تداوم انسان را به آرامش برساند.  



انسان ها در طی مراحل رشد خود، رشد جنسی نیز دارند و اگر به صورت طبیعی این مسیر طی نشود، فرد در بزرگسالی دچار انواع بیماری ها می شود. 

ناصر قاسم زاد، درمانگر و روانشناس، ارتباط با عروسک های انسان نما را بیماری "یادگارخواهی" می داند و می گوید: جوانان با این عروسک‌ها فقط به بیراهه کشیده می شوند و اختلالات روانی آنان به اختلالات جنسی می رسد تا جایی که بعضا تمایل به ازدواج را در خود سرکوب می کنند. 
 
*عروسک های انسان نما، ضربه به نهاد خانواده 
 
با حضور عروسک های مبتذل ، دختران و پسران خردسال نیز دچار بحران می شوند و بلایی بر سر جامعه می آید که جبران ناپذیر است. 

دکتر امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس، عروسک های مبتذل را خطری برای ارزش ها و هنجارهای جامعه می داند و می گوید: این عروسک ها در بد حجابی و بی حجابی تأثیر می گذارند و بی بندوباری را در جامعه ترویج می دهند و در مسائل ازدواج نیز اختلالاتی را ایجاد می کنند تا آنجا که احتمالا به تجدید نظر جوانان در امر ازدواج می انجامد و همچنین باروری و افزایش جمعیت را دچار بحران می کند. 
 
این جامعه شناس توصیه می کند که  مسئولان قبل از گسترش دامنه حضور این عروسک ها در جامعه ، جلوی این معضل را بگیرند. 

*عروسک های انسان نما پشت درهای ایرانند؟! 

تاکنون این محصول ضد انسانی در سطح گسترده ، گریبان جامعه ما را نگرفته اما به شکلی متراکم در پشت مرزها صف کشیده است و با توجه به داغ بودن بازار سیاه قاچاق کالا حضور آن در ایران بعید نیست و زنگ هشدار آن چندی پیش برای مسئولان به صدا درآمده است.  

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
19
کشور دوست و برادره دیگه
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
6
14
اخه شما که لالایی بلدین به این قشنگی چرا خوابتون نمیبره؟؟ جوانارو دادین به فنا حالا ادعای زندگی اخلاقی و انسانی دارین. کدومتون به خانماتون خیانت نکردین حداقل عروسکش نه صیغه میخاد نه مهریه شما روانیا تو خیابون تا یه تنه نزنید ارضا نمیشید همین عروسکشم از سرتون زیاده ادعای سلامت روح و روان سلامت جنسی هم نکنین که اگه مملکت ...داشت قریب به اتفاقتون تو آسایشگاه ها بستری بودین
پاسخ ها
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
شما زیاد خودشو ناراحت نکن.واسه پوستتون خوب نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
5
واقعا این کمک ب جامعه بشریت نیس؟؟؟؟
پس چیه؟؟؟
همین ک میتونه باعث بشه ب ناموس کسی تجاوز بشه بس نیس؟؟
من در عجبم این حجم از بیشعوری چطور تو اون ذهن کوچیک شما جا شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
3
ماباهمه چیز تعصبی برخورد می کنیم.این عروسک ها حتماجنبه های مثبت هم دارد.چرا فقط نقاط منفی رو می بینیم.
مکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
6
چه محصول ضد انسانیه اخه
عزیز وقتی طرف شرایط ازدواج رو نداره
و تنها شرایط امادش بدبختی و بی پولی هست چرا ازدواج کنه
مثل بچه ادم یدونه از اینا اختیار میکنه ازارش هم به احدی نمی رسه نمیدونم را بعضیا خودشون رو فقط در شعار منجی جامعه میدونن . موقع کمک به جونان و وام و اشتغال همه ساکت میشن . فقط این مواقع رگ غیرتشون قلمبه میشه
اگه پست منو بزارین خیلی بی طرفین اگه هم که نع شما هم ....باز اقایی

البته شما بزار
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
1
ازدواج برای رفع نیاز جنسی نیست اگه کسی با این دید ازدواج کنه بعد از چتد سال کارشون به طلاق یا خیانت ودر بهترین حالت به طلاق عاطفی میکشه. کسی که به دلیل نیاز جنسی میخواد ازدواج کنه بهتره با این عروسکها وقتش رو بگذرونه. هرچند تا هم دلش بخواد میتونه بخره. ازدواج برای همراه شدن با یک نفر تا آخر عمره و این که همیشه پشتیبان هم باشند که با عروسک فرق داره
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها