بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
بچه پولدار های عرب برای گذراندن اوقات فراغت خود از روش هایی استفاده می کنند که هم بسیار خطرناک و هم عجیب هستند که یکی از علل آن رقابت در جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و خود نمایی در فضای مجازی است.
تدبیر24:  تفریح یکی از مهم ترین نیازهای بشر است ولی نوع برآورده کردن این نیاز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

تفریح بر سلامت روان و جسم تاثیر به سزایی دارد ولی در اینجا نوع تفریح و چگونگی تخلیه انرژی امری بسیار مهم و بحث برانگیز است.بى توجهى به این مسئله مهم و حیاتى ، خطرات زیادى را به همراه خواهد آورد زیرا اگر وسائل تفریح سالم به قدر احتیاج در دسترس مردم نباشد، اکثر مردم به نام تفریح با بى بند و بارى خود را مشغول مى کنند.

تفریح سالم تفریحی است که به جسم، روح و روان افراد و در نتیجه جامعه، چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت صدمه نزند. در عین حال  برخی از تفریحات ممکن است در لحظه سالم به نظر بیایند اما در دراز مدت خطرناک باشند

در این گزارش نمونه ای این تفریحات ناسالم جوانان پولدار عرب را به تصویر می کشیم، این افراد با انجام تفریحات خطرناک و عجیب نه تنها جان خود را به خطر می اندازند بلکه آثار سوء روانی آن همچنان دامن گیر آن ها و اطرافیانشان خواهد بود.

شکار با شاهین و پلنگ

یکی از علاقه مندی های شیوخ عرب شکار با پلنگ و شاهین است که با هزینه بسیار بالا و خطرات جانی همراه است. همسایه بودن آنها با ایران که محل زیست این پرنده هاست، تجارت پرسودی برای قاچاقچیان و دلالان ایجاد کرده است. 





سنگ چیدن زیر خودرو

از دیگر تفریحات عجیب و زیان بار جوانان عرب چیدن سنگ زیر ماشین های لوکس و قیمت است. آن ها با فاصله دادن خودروها از زمین، سعی در مجسمه کردن این ماشین ها دارند. خودروهایی که برای این منظور به کار رفته می شوند بسیار قیمتی و لوکس هستند.



بازی با تفنگ سرپر

در آیینی قدیمی در عربستان جوانان با تفنگ‌ سرپر در حالیکه به هوا می‌پرند، به سمت پایین شلیک می‌کنند.در این آئین که در منطقه طائف و در جشن‌های عروسی یا فارغ التحصیلی انجام می‌گیرد جوانان و نوجوانان عرب برای نشان دادن بی‌باکی و شجاعت خود در حالیکه یک تفنگ سر پر را به سمت زمین نشانه رفته اند به هوا می‌پرند و شلیک می‌کنند.





تعویض چرخ ماشین
جوانان راننده عربستانی با تعویض چرخ ها در حالی که خودرو روی دو چرخ در حال حرکت است از کنار مانع های انسانی مارپیچ می روند. با اینکه راننده های عربستانی پیش از این دست به حرکت های خطرناک زده بودند اما عبور از کنار مانع های انسانی که یک نفر نیز روی خورو ایستاده باشد تا بحال روی نداده بود.





یکی از دلایل رواج یافتن چنین تفریحات خطرناک و غیر معمول، پیشرفت تکنولوژی و شبکه های اجتماعی است. که جوانان سعی دارند با ایجاد چنین صحنه هایی و عکس گرفتن از خود و انتشار آن در فضای مجازی، مخاطبین بیشتری به خود جذب و جلب توجه کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها