بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
  تدبیر24:  نماینده سایپا در شورای رقابت گفت: به دلیل عدم تشکیل جلسات شورای رقابت در سال جدید هنوز قیمت خودرو در سال 1394 تعیین نشده و مقرر شده است حداکثر ظرف هفته جاری یا هفته آینده جلسه این شورا تشکیل و قیمت خودرو تعیین تکلیف شود.

حسن احدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص کاهش یا افزایش قیمت خودرو گفت: اصولاً در چند سال اخیر قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت انجام شده و این شورا نیز بر اساس فرمولی خاص قیمت خودرو را تعیین می‌کند که در این فرمول شاخص های مختلفی از جمله تورم بخشی مد نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در یک سال گذشته تورم بخشی صنعت خودرو افزایشی بوده و در بسیاری از موارد قیمت مواد اولیه و هزینه‌های سربار تولید رشد داشته است، به طور حتم قیمت خودرو نیز افزایش خواهد یافت.

احدزاده پیش‌بینی کرد که با توجه به فرمول شورای رقابت و جلسات کارشناسی برگزار شده و عنایت به تورم بخشی صنعت خودرو، حداقل افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت خودرو مورد تایید شورای رقابت قرار گیرد و نهایتاً تا پایان شهریور ماه قیمتهای جدید اعلام شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها