بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
زمان و مکان تشییع علی طباطبایی

مراسم تشییع علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون فردا سه شنبه 9 صبح از مقابل منزل او در اقدسیه برگزار خواهد شد.

پیکر علی طباطبایی هنرمند جوان سینما و تلویزیون سه شنبه دهم شهریور ماه ساعت 9 صبح از مقابل منزل وی به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می شود و این درحالی است که تا کنون تلاش می شد که مراسم تشییع از مقابل درب خانه سینما شماره 2 باشد.

بنا به درخواست خانواده علی طباطبایی و شرایط آنها مراسم تشییع از مقابل خانه وی از منطقه اقدسیه انجام خواهد شد.

علی طباطبایی فرزند سیدکمال طباطبایی تهیه کننده فیلم و سریال در سینما و تلویزیون است که شب گذشته هشتم شهریور ماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

این بازیگر جوان تاکنون در مجموعه های متعددی چون «قلب یخی»، «بچه های نسبتا بد»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری» و تعدادی دیگر از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

همچنین مراسم ختم وی نیز روز جمعه 13 شهریور ساعت 18 در مسجد نور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها