بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
وزارت خارجه آمریکا بیش از 4000 ایمیل وزیر امور خارجه سابق را که برای ارسال‌شان از سرور خصوصی استفاده شده بود، در حالی منتشر کرد که اعلام کرده 150 مورد دیگر از همان ابتدا محرمانه بوده است.
  تدبیر24خبرنگاران و رقبای هیلاری کلینتون، وزیر سابق امور خارجه آمریکا در حالی 7000 صفحه پیام ایمیلی دیگر از وی را منتشر کرده‌اند که هیلاری کلینتون در کمپین رقابت انتخابتی 2016 فعال است.

اما شاید خطر بزرگتر برای هیلاری کلینتون، در همان ایمیل‌هایی باشد که مقام‌های آمریکایی گفته‌اند که محرمانه هستند.

مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: فکر می‌کنم تعداد ایمیل‌هایی که از همان ابتدا محرمانه بودند 150 مورد است و روند ارزشیابی آنها هنوز ادامه دارد.

اوایل سال جاری، وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که هیلاری کلینتون در زمان تصدی سمت وزیر خارجه بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ به جای استفاده از سرور دولتی که امن محسوب می‌شود، یک حساب شخصی در یک سرور خصوصی را برای ارسال ایمیل به کار برده است. اداره بایگانی و اسناد دولتی آمریکا و برخی از نمایندگان کنگره گفتند که این اقدام می‌توانسته باعث دسترسی هکرها به اطلاعات محرمانه دولتی شود و ممکن است مقررات مربوط به حفاظت و امنیت اطلاعات محرمانه را نقض کرده باشد.

آن‌ها همچنین مظنون به این مساله هستند که هیلاری کلینتون با استفاده از این سرور خصوصی در ارسال ایمیل‌ها، امنیت ملی را در معرض خطر قرار داده است.

کلینتون در عوض تاکید دارد که هیچ یک از ایمیل‌های ارسالی توسط سرور خصوصی "محرمانه" نبودند.

اگر اثبات شود که اطلاعات محرمانه و سری بدون در نظر گرفتن مراتب امنیتی به وسیله شبکه‌های اینترنتی ناامن ارسال شده کلینتون یا کارمندانش با پیامدهای حقوقی مواجه خواهند شد.

انتظار می‌رود خانم کلینتون یکی از داوطلبان جدی کسب نامزدی حزب دموکرات باشد اما تردید در مورد دقت در زمینه حفاظت از اطلاعات دولتی می‌تواند بر موقعیت او در این مبارزات تاثیر بگذارد. هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون، رئیس جمهوری پیشین آمریکاست و در مبارزات انتخاباتی دو دوره پیش نیز برای کسب نامزدی حزب دموکرات رقیب باراک اوباما بود اما در نهایت، اوباما نامزد این حزب شد و انتخابات را برد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها