بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
به نظر می رسد کارلوس کی روش ترکیب تیم ملی مقابل گوام را انتخاب کرده و فقط در یک پست هنوز به قطعیت نرسیده است. پستی به نام دفاع چپ.
  تدبیر24تیم ملی ایران در دومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی روز پنجشنبه به مصاف گوام می رود. تیمی ناشناخته که اکنون با دو برد متوالی صدرنشین گروه است. کارلوس کی روش برای بازی مقابل گوام، ترکیب اصلی اش را انتخاب کرده و گویا فقط در یک پست به قطعیت نرسیده است. دفاع چپ پستی است که کی روش هنوز بازیکن اصلی اش را انتخاب نکرده و البته روی حضور سه بازیکن برنامه ریزی کرده است.

برای دروازه باز هم علیرضا حقیقی انتخاب اول کی روش خواهد بود. دروازه بان روبین کازان که در این فصل از لیگ روسیه هرگز رنگ بازی را ندیده است. در قلب دفاع، زوج سیدجلال حسینی و پژمان منتظری بازی می کنند. دو مدافع باتجربه که مرتضی پورعلی گنجی را به عنوان یک تهدید جدی پشت خود می بینند. برای دفاع راست اولویت کی روش استفاده از وریا غفوری است. دفاع راست سپاهان که در تیم ملی هم جا افتاده و بازی های کم نقصی ارائه داده است.

برای دفاع چپ کی روش هنوز به جمع بندی نرسیده است. بعد از مصدومیت مهرداد قنبری، کی روش در اردو از میلاد محمدی و وحید امیری در این پست استفاده کرده است. در بازی های درون اردویی، میلاد محمدی دفاع چپ یک تیم بوده و وحید امیری هم مدافع چپ تیم مقابل بوده است. امیری که ذاتا یک بال کناری است حالا این امکان را پیش روی خود می بیند که یک خط عقبتر بیاید و دفاع چپ تیم ملی شود. درست داستانی که برای مهرداد پولادی رخ داد و کی روش او را از خط هافبک به دفاع چپ منتقل کرد تا یکی از بهترین مدافعان چپ 10 سال اخیر را تحویل فوتبال ایران بدهد.

در خط میانی به نظر می رسد آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی خواهد بود و خسرو حیدری همراه با احسان حاجی صفی به عنوان دو بازوی او به میدان خواهند رفت. اشکان دژاگه بال راست خواهد بود و احتمالا از بین امید عالیشاه و مهدی طارمی یکی به عنوان بال چپ به میدان خواهد رفت. البته اگر علیرضا جهانبخش در اردو حضور داشت قطعا به عنوان بال کناری در ترکیب تیم ملی به میدان می رفت. سردار آزمون نیز مهاجم هدف تیم ملی در این بازی است. او مقابل گوام امید اول کی روش برای گشودن دروازه حریف است.

ابهام دفاع چپ اما هنوز در ذهن کی روش برطرف نشده. اگر به هر دلیلی وحید امیری دفاع چپ نباشد، آنگاه میلاد محمدی در این پست به میدان می رود و وحید امیری در همان پست همیشگی یعنی بال چپ به میدان خواهد رفت. با این انتخاب، ابهام در ترکیب تیم ملی هم برطرف خواهد شد. ابهامی که اززمان دعوت نشدن مهرداد پولادی به تیم ملی همچنان پا برجاست.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها