بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
تدبیر24:دوهفته نامه آیت ماندگار در نیمه دوم شهریور ماه منتشر خواهد شد.
به گفته "امیرحسین مصلی" سردبیر این دوهفته نامه سیاسی، اجتماعی از جمله مشخصه های آیت ماندگار ارائه مطالب تحلیلی به همراه نقد و همچنین راهکار پیرامون وقایع مورد بحث و نظر در جامعه است که با خط و مشی اصلاح طلبانه اما فارغ از سیاست زدگی های مرسوم در فضای رسانه ای کشور برای مخاطبان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 در شماره نخست این نشریه که با محوریت جایگاه زنان در لایه های سیاسی قدرت تهیه شده است در گفتگویی اختصاصی با شهیندخت مولاوردی سخن از "جای خالی زنان در خبرگان" به میان آمده و در همین راستا محمدتقی فاضل میبدی طی یادداشتی ورود به خبرگان را منوط به جنسیت ندانسته، از سوی دیگر در گزارشی تحلیلی به نقش زنان در احزاب و سیاست های مردسالارانه پرداخته شده است و همچنین جمیله کدیور و هنگامه شهیدی نیز طی مقالاتی جداگانه به بررسی علل موانع پیش روی زنان برای حضور در سطوح کلان تصمیم گیری های کشور پرداخته اند.
 دو هفته نامه آیت ماندگار به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمد آیتی که مدتها در انتظار اخذ مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود بنا دارد شماره اول خود را طی روزهای آینده به چاپ برساند. 


برای تهیه این نشریه می توان به روزنامه فروشی ها و کتاب فروشی های معتبر مراجعه کرد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها