بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی کشور درباره صحبت های سعید حدادیان مبنی بر ارائه لیست انتخاباتی مداحان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورت به وحدت نرسیدن اصولگرایان، ذاکرین امام حسین(ع) تمام قد در عرصه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری وارد کار خواهند شد.
تدبیر24:مصطفی خورسندی، مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی کل کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی بسیج پرس پیرامون صحبت های اخیر یکی از مداحان اهل بیت (ع) مبنی بر ارائه لیست جداگانه از سوی مداحان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورت به وحدت نرسیدن اصولگرایان، عنوان داشت: نکته ای که حاج سعید حدادیان گفته اند این بوده که از اصولگرایان درخواست می کنیم که به جای این که چند لیست بدهند، یک لیست واحد ارائه کنند و ایشان این مجموعه را ترغیب کرده اند که به یک لیست واحد دست پیدا کنند. این مطلب را مطرح کرده اند که اگر اصولگرایان به یک لیست واحد دست پیدا نکنند و چند لیست بدهند، ممکن است که مداحان احساس تکلیف کنند و تعدادی از ذاکرین مورد وثوق دیگر ذاکرین، از بین لیست اصولگرایان معدل گیری کنند.

مسئول کانون مداحان و شعرای آئینی کشور، تاکید کرد: توجه ما به لیست اصولگرایان خواهد بود، مراقب هستیم و امیدواریم که لازم نشود تا در این عرصه وارد شویم ولی در صورت لزوم، ذاکرین امام حسین (ع)  تمام قد در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وارد کار خواهند شد.

وی اظهار داشت: موضع اصلی ذاکرین اهل بیت(ع) در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تلاش برای حضور حداکثری مردم است. اصلی ترین فعالیت ما این است که مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم و به این اصل توجه ویژه خواهیم داشت.

خورسندی با بیان اینکه امیدواریم مجموعه اصولگرایی به این نکته توجه داشته باشند که به یک لیست واحد در انتخابات دست پیدا کنند، تصریح کرد: اگر لازم ببینیم بسیار پرقدرت و با اقتدار کامل وارد این عرصه خواهیم شد و آن وقت دیگر حضورمان را در حد چند نفر محدود نخواهیم کرد و با استفاده از ظرفیت جمعیت عظیم 80 هزار نفری مداحان کشور در صورت لزوم بسیار قوی وارد عرصه انتخابات خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها