بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
طی روزهای اخیر تعدادی از نمایندگان شرکت سوزوکی به ایران خودرو رفتند و در مورد عرضه محصولاتشان در بازار ایران مذاکره کردند. 

مذاکره برای حضور سوزوکی در بازار خودرو ایران در شرایطی انجام می شود که تولید خودروی گرند ویتارا ، محصول سوزوکی در ایران خودرو با تشدید تحریم ها روندی نزولی پیدا کرد. همچنین قرار بود کیزاشی در ایران به تولید انبوه برسد که این اتفاق نیز عملیاتی نشد. 

درعین حال ، ایران خودرو امروز از برنامه عرضه 4 محصول جدید لوکس با همکاری سوزوکی در ایران خبر داده است.

بر این اساس قرار است خودروهایی در رنج قیمت 80 تا 128 میلیون تومان با برند سوزوکی در ایران عرضه شوند، اما مشخص نیست زمان تولید این خودروها در کشور چه وقت خواهد بود. 

مذاکره برای تولید خودروهای لوکس سوزوکی در ایران در حالی انجام شده که بازار کشور منتظر ارائه خودروهای مردمی و با قیمت مناسب برای قشر متوسط جامعه است. 

محصولات جدید ایران خودرو عبارت اند از سوئیفت و دیزایر با قیمت 80 میلیون تومان که قرار است اردیبهشت 96 به بازار عرضه شوند و علاوه بر این، کیزاشی با قیمت 128 میلیون تومان و SX 4 با قیمت 106 میلیون تومان نیز در شهریور 96 به بازار خودرو ارائه خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها