بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
رییس جمهوری در دیدار خانواده شهیدان قمی:
ملت ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و از جمله در سال های اخیر در مصاف خود با دنیا بر سر دفاع از حقوق خود در زمینه هسته ای تنها بود و هیچ پشتوانه ای نداشت و پیروزی این ملت در همه مصاف ها با مستکبرین نشانه آن است که همواره از عنایت و لطف خدا بهره مند بوده است.
تدبیر24:دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در دیدار خانواده شهیدان قمی که 4 عضو خانواده خود را در دوران دفاع مقدس و مادر خود را نیز در حادثه به شهادت رساندن حجاج ایرانی در سال 66 تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده بودند، اظهار داشت: شما خانواده بزرگ و پرافتخاری هستید که 5 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اید.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 رییس جمهوری گفت:این ایمان و اعتقاد پدر و مادر شما بود که چنین فرزندانی تربیت کرد که همه آنها، چه آنها که شهید شدند و چه شما که در کنار ما هستید، مایه خیر و برکت برای عامه مردم بوده اید. شما عالم و خادم به ملت و علاوه بر اینها صابر هستید و اجر شهادت برای شما هم ثبت خواهد شد.


دکتر روحانی با تاکید بر اینکه همگان باید برای پاسداری و ادامه راه و مسیر شهدا تلاش کنند، خاطر نشان ساخت: ملت ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و از جمله در سال های اخیر در مصاف خود با دنیا بر سر دفاع از حقوق خود در زمینه هسته ای تنها بود و هیچ پشتوانه ای نداشت و پیروزی این ملت در همه مصاف ها با مستکبرین نشانه آن است که همواره از عنایت و لطف خدا بهره مند بوده است.

شهیدان حسن، علی و ولی الله 3 فرزند مرحوم حاج حسین قمی و شهید وحید قمی فرزند شهید حسن قمی، در جبهه های حق علیه باطل به فیض شهادت نائل آمدند.

حسن قمی در شهریور سال 59 به عنوان فرمانده سپاه بوکان از سوی ضدانقلاب به شهادت رسید و پس از وی برادرش علی در همان سال 59 و در حصر آبادان به فیض شاهد نائل آمد. پس از این دو برادر، شهید وحید قمی فرزند شهید حسن قمی نیز در سن 15 سالگی در منطقه پیرانشهر به شهادت رسید. ولی الله قمی سومین فرزند مرحوم حاج حسین قمی نیز در سال 67 به فیض شهادت نائل آمد. همچنین مادر خانواده نیز در سال 66 و در فاجعه کشتار حجاج بیت الله الحرام به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری و محمد قمی که چندین دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است، فرزندان دیگر مرحوم حاج حسین قمی هستند.
در اين ديدار که حسين فريدون دستيار ویژه رييس جمهوري و حجت الاسلام و المسلمين شهيدي معاون رييس جمهوري در امور ايثارگران و رييس بنياد شهيد نیز حضور داشتند، لوح تقديري به رسم يادبود از سوي دکتر روحاني به خانواده اين شهيدان تقديم شد.

اهالي محل پس از خروج دکتر روحاني از منزل شهيدان قمی به استقبال رييس‌ جمهوري رفته و براي دولت تدبیر و امید آرزوي موفقيت کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها