بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
سانحه رانندگی در استان همدان منجر به سوختن خودرو و سرنشینانش شد و دو قربانی برجاگذاشت که فرمانده پلیس راه استان همدان تصمیم و اقدام راننده برای نوشیدن چای هنگام رانندگی را دلیل این حادثه ذکر کرد.
 
تدبیر24: سانحه رانندگی در استان همدان منجر به سوختن خودرو و سرنشینانش شد و دو قربانی برجاگذاشت که فرمانده پلیس راه استان همدان تصمیم و اقدام راننده برای نوشیدن چای هنگام رانندگی را دلیل این حادثه ذکر کرد.
 
 بر اثر واژگونی یکدستگاه خودرو سواری روآ در جاده قدیم ساوه در استان همدان دو سرنشین که زن و شوهر بودند در آتش سوختند و دیگر سرنشین آن مجروح شد.
 
این مقام انتظامی این را هم گفت که حادثه برای این خودرو ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه 14 شهریور 94 در مسیر مستقیم و فاقد مانع رخ داده است که طبق اظهار فرزند این زوج ، پدر خانواده در حال رانندگی اقدام به ریختن چای کرد که به یکباره خودرو واژگون شد.
 
دیگر گفته های سرهنگ شاکری بیانگر آن است که خودرو دوگانه سوز بود و قربانیان این سانحه زوج 36 و 40 ساله بودند که در آتش سوختند و پسر 16 ساله آنان مجروح شد.
 
طبق قانون خوردن و آشامیدن در حین رانندگی ممنوع است و راننده برای رفع تشنگی و گرسنگی باید ابتدا اقدام به پارک خودرو در مکان مناسب کند.
 
طبق اخبار منتشره 19 مرداد 94 بر اثر واژگونی و سقوط یکدستگاه خودرو سواری پراید به دره 30 متری در مسیر آورزمان نهاوند سرنشین آن در آتش سوخت.
 
همچنین در هفته نخست تیرماه این سال یک دستگاه پراید در جاده همدان - ملایر دچار آتش سوزی شد و چهار مرد جوان دانشجو کهسرنشین آن بودند در آتش سوختند.
 
در تعطیلات نوروز 94 در یک سانحه بر اثر واژگونی خودرو ال 90 دو سرنشین آن در آتش جان باختند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها