بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
مدیران دو آرایشگاه زنانه در رشت، تصاویر خصوصی مدل‌های خود را برای تبلیغ در اینستاگرام انتشار می‌دادند.
تدبیر24:مدیران دو آرایشگاه زنانه در رشت، تصاویر خصوصی مدل‌های خود را برای تبلیغ در  اینستاگرام انتشار می‌دادند.
 
 کارشناسان تیم رصد این پلیس، پروفایل‌هایی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی کردند که گردانندگان آنها مبادرت به انتشار تصاویر خصوصی مدل‌های خود می‌کردند. با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، گردانندگان پروفایل‌های غیراخلاقی در شبکه اجتماعی موبایلی که به ترتیب دو زن ٣٤ و ٢٣ساله مدیر آرایشگاه زنانه و اهل و ساکن رشت بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
 
متهمان با توجه به شواهد و قرائن موجود به جرم خود اعتراف کردند و در بازجویی‌ها گفتند با انگیزه تبلیغات و جذب مشتری در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مدل‌های خود  می‌کردند.
 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.
 
بنا به اعلام پلیس فتای گیلان، پرونده‌های ورودی این پلیس در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه‌ سال قبل ٥٥‌درصد کاهش داشته است. طبق گفته سرهنگ محمدخانی، در مدت زمان ذکر شده، پرونده‌های مربوط به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب‌های بانکی، مزاحمت اینترنتی، سرقت و کلاهبرداری مرتبط با رایانه بیشترین سهم پرونده‌های حوزه فتا را تشکیل داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها