بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
آیت الله محمد علی موحدی کرمانی:
در این مقطع که نیمه راه است به پیروزی هایی دست یافتیم و 6 قدرت جهان ناچار شدند به پیروزی ایران اعتراف کنند.

تدبیر24:امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران بیان کرد: آنها ناچار شدند گردش چند هزار سانتریفیوژ و ادامه تحقیق و توسعه صنعت هسته ای را تحمل کنند، این چیزی است که آنها تلاش کردند به دست نیاوریم اما به دست آوردیم؛ این دستاوردها به برکت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و مقاومت ملت و شهامت، تلاش و ابتکار دانشمندان عزیز هسته ای ما روی کاغذ توافق آمد و در شرف امضا است که رحمت خدا بر شهدای والامقام هسته ای.
آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: البته مجلس به دقت بررسی می کند که شایسته تقدیر است. اما باید آمریکا را خوب شناخت، آمریکای امروز همان آمریکای جنایتکار دیروز است، دشمنی آنها با اسلام و حمایت از دشمنان اسلام و زورگویی ها همچنان باقی است.
وی اضافه کرد: هنوز که کار نهایی نشده است، ببینید آمریکایی ها چه می گویند؛ آنها می گویند چارچوب تحریم ها حفظ می شود، تعلیق ممکن است اما لغو نه و آنچه داده ایم قابل بازگشت است.
امام جمعه این هفته تهران گفت: آمریکا می گوید ایرانی ها باید کاری متفاوت انجام دهند شاید مقصودشان این است که دست از اسلام، قرآن و عزت بردارند، باز می گویند امید است هویت رژیم ایران تغییر کند، لابد منظورشان این است که ما با ظالم، دزد و غارتگر سازش کنیم زیر بار زور برویم، باید به آمریکا بگوییم که کور خوانده اید، ایران شعار حسینی دارد و پیوسته شعار هیهات من الذله سر می دهد.
خطیب جمعه تهران ادامه داد: ما نیز در مقابل به آمریکا می گوییم آنچه را که پذیرفتیم اگر شما تعلیق کنید ما هم تعلیق می کنیم. ایران نه تنها کار متفاوتی انجام نمی دهد بلکه علی رغم میل شما به حرکت انقلابی خود سرعت بیشتری می دهد. نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها تغییر نمی کند بلکه چون کوه پابرجاست، حکومتی که خدا را دارد ماندنی است. این رژیم ظالم صهیونیستی است نابود شدنی می باشد و به خواست خدا در آینده نه چندان دور شاهد نابودی آن خواهیم بود.
وی اضافه کرد: آمریکا آرزوی عادی شدن رابطه با ایران را دارد تا در سایه آن در ایران و منطقه نفوذ کند و فرهنگ ابتذال، اقتصاد دلخواه و سیاست دشمنی با ایران و اسلام را در پوشش لبخند خود اعمال کند.
وی تصریح کرد: آنها از این موضوع غافل هستند که رهبر معظم انقلاب با تمام قدرت راه های نفوذ را به روی آمریکا بسته و خواهد بست و مردم تابع رهبری هم با شعار مرگ بر آمریکا از آمریکا استقبال خواهد کرد.
آیت الله موحدی کرمانی گفت: آمریکا حتی آرزوی عادی شدن رابطه ایران با رژیم صهیونیستی و انتظار به رسمیت شناختن این رژیم جنایتکار را دارد اما این آرزو را به گور خواهد برد. 
به گفته وی، دلخواه آمریکا برای ایران فرهنگ فساد است تا ایران را تبدیل به اندلس دوم کند اما این آرزو محقق نخواهد شد.
وی ادامه داد: امریکا بداند ایران امروز با ایران زمان شاه تفاوت دارد، ایران امروز مقتدر و توانمند همراه با پیشتیبانی مردم خود و حتی مردم آزاده جهان است؛ پس ایران را تکریم کنید و به فرهنگ اصیل اسلامی آن احترام کنید تا از خشم مردم در امان بمانید.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در مساله برجام اگر عزیزان مراقب بوده و تقوای سیاسی داشته باشند، مطمئن باشند مشمول عنایات غیبی خواهند شد.

*** امریکا به دنبال اداره داعش و نه ریشه کنی آن است 
موحدی کرمانی تاکید کرد، آمریکا می خواهد داعش را اداره کند و به دروغ می گوید که می خواهد آن را ریشه کن کند.
وی اظهار داشت: آمریکا ادعا می کند با ائتلاف کشورها، می خواهد داعش را ریشه کن کند اما دروغ می گوید زیرا می خواهد در جایی که لازم می داند از داعش استفاده کند.
امام جمعه این هفته تهران همچنین با اشاره به ظلمی که بر مردم یمن روا می شود، گفت: نظام حاکم عربستان به زایران سفارش می کند تا قرآن بخوانید، من نیز به حاکمان سعودی می گویم که شما هم قرآن بخوانید.
موحدی کرمانی ادامه داد: این روزها شاهد صحنه های دلخراشی از فرار مردم سوریه و عراق از کشورشان هستیم. مدعیان حقوق بشر به ویژه کسانی که ادعای اسلام دارند، کجا هستند؟

*** شعار مردم انگلیس علیه نتانیاهو نشانه تنفر آنان است 
امام جمعه این هفته تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به انگلیس دعوت شده بود با شعار مردم انگلیس مواجه شد که وی را جنایتکار جنگی خطاب کرده و خواستار محاکمه اش شدند.
آیت الله موحدی کرمانی افزود: امروز شنیدیم که 103 هزار امضا توسط مردم انگلیس جمع آوری شده که خواهان محاکمه این جنایتکار جنگی هستند. الحمدالله حرکت تنفر از رژیم صهیونیستی که از ایران شروع شد، به دنیا سرایت کرده است.
امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به اول ذی الحجه سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مساله ازدواج به قدری مهم است که باید ساعت ها و روزها در مورد آن سخن گفت. 
وی یادآور شد: در اسلام به ازدواج سفارش شده و پیامبر اسلام (ص) فرموده اند کسی که از ازدواج دوری کند، از من نیست.
وی ادامه داد: زوجین باید یکدیگر را خوب بشناسند و اسلام هم محور و معیار انتخاب همسر را مشخص کرده که ایمان، خداشناسی، ترس از ظلم، پایبندی به دین،رعایت حقوق دیگران، انقلابی و پیرو امام (ره) و رهبری بودن از آن جمله است.
خطیب جمعه تهران گفت: اینها معیار است اما متاسفانه امروز برای بسیاری معیار تغییر کرده و مادی شده، به همین دلیل آمار طلاق بالا رفته است و هنگامی که محور یک زندگی مادی باشد با اندک تلخی متلاشی می شود.
امام جمعه این هفته تهران با اشاره به در پیش بودن شهادت امام جواد (ع) و تسلیت این روز گفت: سالروز وفات آیت الله طالقانی و شهادت آیت الله مدنی (شهید محراب) را تسلیت می گویم و روز 17 شهریور را گرامی می دارم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها