بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
رئیس فدراسیون والیبال گفت: از بازیکنان ایران تشکر می کنم که امروز با غیرت و تعصب مقابل لهستان بازی کردند.
تدبیر24: محمدرضا داورزنی پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در جام جهانی 2015 در مورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم که بسیار خوب تلاش کردند. طبیعی است که من و تمام مردم دوست داریم که ایران در همه مسابقات پیروز باشد، اما این سومین دوره ای است که ما در این مسابقات حضور پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ایران در دوره گذشته عنوان نهم را کسب کرده است، افزود: باید تلاش کنیم که امسال شرایط بهتری نسبت به دوره گذشته داشته باشیم، اما اینکه این توقع وجود داشته باشد که ایران قهرمان یا نایب قهرمان شود جزو آروزهای خیلی خوب است، اما باید بپذیریم که مسیر پیشرفت در والیبال دنیا باید منطقی باشد که خدا را شکر در حال طی شدن است.

داورزنی گفت: تیم ایران دیگر از پدیده بودن خارج شده است و حالا تیم های خوب دنیا روی ایران حساب می کنند، چرا که جزو قدرت های والیبال دنیا هستیم. امروز ملی پوشان ایران عیار والیبال ایران را به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که پتانسیل بالایی دارند. امیدوارم در ادامه بازی ها شرایط به گونه ای باشد که همه مردم راضی باشند.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن تقدیر و تشکر از بازیکنان ایران، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در روزهای آینده شرایط خوبی داشته باشیم و محمودی به ترکیب اضافه شود تا فشار تنها روی یک بازیکن در پست پشت خط زن نباشد. بازیکنان ایران با غیرت و تعصب بازی کردند و بدون شک در ادامه شرایط بسیار بهتر خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها