بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
برای ‌آرام کردن دردهای مفصلی و عضلانی، چشم هایتان را ببندید و کمی مثبت فکر کنید.
تدبیر24:  همیشه مراقب هستیم تا مریض نشویم تمام سعی خود را می کنیم تغذیه کامل داشته باشیم تا دچار هیچگونه مشکل جسمی نشویم و در صورت بیمار شدن نزد پزشک می رویم. اما گاهی اوقات سلامت روحی خود را به کلی فراموش می کنیم بی‌خبر از اینکه سلامت جسمی و روحی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و مقوله‌ی جدای از هم نیستند همواره بایستی سلامت روح و جسم را مد نظر قرار دهیم.

در سلامتی روح و جسم از نقش و جایگاه افکار انسان نمی‌توان به راحتی گذشت و حرفی به میان نیاورد. افکار انسان از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند سازنده یا حتی ویرانگر باشند، بنابراین باید به خود و فرزندانمان بیاموزیم که افکار مثبت و هوشمندانه داشتن و کنترل آنها می‌تواند موفقیت‌ها و کامیابی های بزرگی را در زندگی نصیب انسان کند.

فکر مثبت از فیزیوتراپی هم موثرتر است 
محققان در آخرین تحقیقات شان دریافتند که آنچه در ذهن افراد می‌گذرد، حتی روی دردهای آرتروزی هم می‌تواند تاثیر بگذارد سیانس دیلی در این مورد نوشته است که فعالیت ذهنی مثبت، می‌تواند دردهای مفصلی را کم کند و حتی از فیزیوتراپی هم تاثیر گذارتر باشد.

محققان در این بررسی، با کمک یک گوشی هدفون، افراد را در معرض موسیقی آرامی قرار دادند و حین پخش موسیقی، رایحه لیمو و عطر رز را به همراه نوری ملایم در فضا پخش کردند آنها از افراد خواستند که به موسیقی گوش کنند و فکرهای مثبت را در ذهنشان بپرورانند و جالب اینجا بود که با این تمرین، درد 85 درصد افراد آرام گرفت. به همین دلیل است که محققان توصیه می‌کنند که برای آرام کردن دردهای مفصلی و عضلانی، چشم‌هایتان را ببندید و کمی مثبت فکر کنید.

سرنوشت، آنچه در سرنوشته شده است
مثبت اندیش بودن این نیست که همه واقعیت‌های منفی زندگی‌تان را نادیده بگیرید این است که بتوانید رویکردی فعال تر به زندگی داشته باشید مثبت اندیشی به جای احساسی ناامیدی به شما امکان می‌دهد با فکر کردن به راه‌های موثر برای حل مشکل و پیدا کردن راهکارهای خلاقانه، با چالش‌های زندگی روبرو شوید.

برای تغییر در زندگی بایستی فکرتان را عوض کنید و جور دیگری از این قدرت ذهن خود استفاده کنید یافته‌های روانشناختی حاکی از آن است که چگونه اندیشیدن در چگونه زندگی کردن انسان تاثیر دارد، به عبارت دیگر انسان‌ هر طور که فکر کند همانطور هم زندگی می‌کند. این به معنی آن است که ذهن انسان دهن بین است و هر چه به او بگویید باور می‌کند.

دکتر امیر هوشنگ محمدیار روانشناس در خصوص مثبت اندیشی، گفت: بین شرایط فکری و حالات جسمانی انسان ارتباط مستقیم وجود دارد.

هرچه انسان در سایه آرامش فکری و روحی فرصت بیشتری را برای استراحت بدست آورد، قلب کمتر به زحمت می‌افتد و کمتر کار می کند در نتیجه فشار کمتری هم به دستگاه قلب و عروق انسان وارد می‌شود. وقتی فشارهای ناشی از تفکر منفی تمام می‌شود و حالت راحتی به بدن بر می‌گردد کار قلب و دستگاه گردش خون می‌تواند التیام یابد و بهتر عمل کند همچنین ایجاد تفکر مثبت فرسودگی عضلات را کم می‌کند و چه بسا آنها را بازسازی هم می‌کند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
درود بر تدبیر
والله آقاجان تا قبر آ آ آ آ
من حاج آقایی را می شناسمکه کی گویند :
از دوران آدم تا کنون است
بسیار هم منفی اندیش است .
بنا بر این ، روانشناسی هم چیزی در چنته ندارد .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها