بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
تمام جنگ و جدال‌ مخالفان به‌‌ این دلیل است که نمی‌توانند ادعایشان را با گفت‌وگو به اثبات برسانند و حرفی برای گفتن ندارند.
تدبیر24:  رئیس فراکسیون اهل‌سنت مجلس : تمام جنگ و جدال‌ مخالفان به‌‌ این دلیل است که نمی‌توانند ادعایشان را با گفت‌وگو به اثبات برسانند و حرفی برای گفتن ندارند. عابد فتاحی اظهار داشت: همان‌طور که دکتر روحانی وعده داده‌ بود، در پی اجرای برجام هم سانتریفیوژ‌های کشور خواهد چرخید و هم چرخ زندگی مردم و واقعیت این است که مخالفت‌‌های نمایندگان کنگره و سنای آمریکا با برجام کمتر از مخالفت برادران ما در جبهه پایداری با توافق هسته‌ای نیست. وی افزود: نمایندگان کنگره صراحتا به جان کری گفتند ایران شما را فریب داده و هنگامی که به مخالفت‌‌های نمایندگان کنگره و سنای آمریکا دقت کنیم، متوجه می‌شویم ما در مذاکرات دستاورد‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و برجام به‌ نفع ایران است. رئیس فراکسیون اهل‌سنت مجلس با اشاره به انتقاد‌های برخی نمایندگان مجلس از برجام اعلام کرد: البته انتقاد حق نمایندگان است اما نباید فراموش کنیم که همین توافق، حامیان و موافقان بسیاری نیز در مجلس دارد و باید به حامیان برجام هم اجازه اظهارنظر بدهیم. البته دعوت از جلیلی اشکالی ندارد،‌ اما به شرطی که به همان میزان که به او فرصت می‌دهند، به لاریجانی، روحانی و دیگر مسئولان مذاکرات در سال‌‌های گذشته نیز فرصت داده‌ شود. وی ضمن انتقاد از تلاش عد‌ه‌ای از منتقدان برجام برای ایجاد فضای دوقطبی خاطرنشان کرد: باید به‌دور از حاشیه‌سازی و تندروی، از ایجاد فضای دوقطبی در جامعه پرهیز کنیم و موافقان و حامیان برجام را طرفدار و حامی آمریکا نخوانیم زیرا ما تنها طرفدار مقام معظم رهبری، منافع ملی و ایران عزیزمان هستیم. فتاحی با تاکید بر دستاورد‌های تیم هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: تمام این جنگ و جدال‌‌های منتقدان به‌دلیل این است که نمی‌توانند ادعای‌شان را با گفت‌وگو به اثبات برسانند و حرفی برای گفتن ندارند.  
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها