بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان ایران، هند، بحرین و لبنان در تبریز برگزار شد.
تدبیر24حمید علیدوستی‌ سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در این نشست اظهار کرد: خوشحالم که مرحله مقدماتی گروه A مسابقات به میزبانی کشور ما برگزار می‌شود و امیدوارم بازی‌های خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم و توسعه ورزش در آسیا رونق بیشتری بگیرد.

وی افزود: آماده‌سازی تیم‌مان را از 10 ماه گذشته آغاز کردیم و در تورنمنت‌های مختلف تجربیات خوبی کسب کردیم و چند بازی دوستانه هم در این مدت انجام داده‌ایم.

علیدوستی خاطرنشان کرد:‌ در اینگونه تیم‌ها فرآیند تجربه فاکتور بسیار مهمی است و همه تیم‌ها شایستگی صعود دارند اما به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در این گروه ما هستیم.

نیکولای آدام سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان هند نیز گفت: با تمام توان وارد مسابقات خواهیم شد و در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم.

وی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش گفت: شش هفته در شهرهای مختلف آلمان تمرین کردیم و چند بازی دوستانه نیز داشتیم اما اولین بازی بین‌المللی تیم ما در این مسابقات خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان هند افزود: تیم ایران با توجه به پتانسیل خوبی که دارد و با توجه به تجاربی که در مقابل ایران داشتم به نظرم مدعی اصلی گروه خواهد بود.

غلام قادر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان لبنان در این نشست اظهار کرد: نسبت به تیم‌های دیگر آمادگی کمتری داریم و پس از سه ماه در لبنان تمرین کردیم اما آماده‌ایم بازی‌های خوبی در تبریز به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: تیم لبنان در مقایسه با سایر تیم‌ها آمادگی کمتری دارد و به نظرم ایران تجربه کافی برای قهرمانی در این گروه را دارد.

عبدالصاحب عبدالنبی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بحرین اظهار کرد: از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران به خاطر این میزبانی تشکر می‌کنم. من تقریبا دو ماه است که تیم بحرین را تحویل گرفته‌ام و در این مدت تلاش کردم تا بازیکنان‌مان را آماده مسابقات کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بحرین خاطرنشان کرد: آماده کردن بازیکنان جوان کار سختی است و باید در کنار کارهای فنی از نظر روحی و روانی نیز آنها را آماده مسابقات کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

وی بیان کرد: تیمی می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند که آمادگی بدنی خوبی داشته باشد و هر تیمی که بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته می‌تواند در این مسابقات موفق شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها