بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
تدبیر24: نمایشگاه چهاردهم شیرینی و شکلات، مهمانانی دارد که اگرچه تولیدکننده مستقیم محصولات این نمایشگاه نیستند اما تولیدات آنها هم‌خانواده با شیرینی‌جات است یا در تولید شیرینی کاربرد دارد.
 
به گزارش سرویس بازار ایسنا، در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواداولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات که با گردهمایی بزرگان این صنعت از سراسر کشور در حال برگزاری است، تولیدکنندگان خشکبار، آجیل و زعفران هم از این فرصت‌ برای معرفی محصول خود استفاده می‌کنند.
 
نوآوران نمایشگاه هفتم
 
شرکت سحرخیز، پانیذ شهد بینالود را با نبات زردانه به نمایشگاه فرستاده است. سحرخیز مدعی است که نبات زردانه را تحت نظارت آزمایشگاه کنترل کیفیت این شرکت و با استفاده از زعفران خالص تولید کرده، همچنین این شرکت اعلام کرده است که تخصصی‌ترین سایت تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت را در اختیار دارد.
 
حاج‌عبدالله همچنان می‌کوشد در تولید پشمک پیشتاز باشد. این شرکت با انواع پشمک لقمه و با طعم‌های نعنا، کاکائو، زعفرانی، وانیلی، پرتقالی، طالبی، توت‌فرنگی و قهوه به نمایشگاه آمد. همچنین انواعی از پشمک و شکلات‌های بدون قند مناسب بیماران دیابتی و افراد تحت رژیم غذایی در میان محصولات این برند خودنمایی می‌کند.
 
شرکت خجسته فرجام دویزدی که در زمینه تولید شیرینی و شکلات فعالیت می‌کند با سه برند مختلف به نمایشگاه آمده است. برند خجسته به تولید شیرینی و سوهان اختصاص دارد، برند آقایی انواع بسته‌بندی شیرینی را ارائه داده و شکلات فیروزه نیز محصول جدید این شرکت محسوب می‌شود.
 
خشکبار محسن نیز برای نمایش محصولاتش روی بسته‌بندی متمرکز است. انواع جعبه‌های کادویی آجیل در جعبه‌های منبت‌کاری شده و تزئینی در این غرفه به نمایش درآمدند.
 
گروه صنعتی لینانیک تولیدکننده برند لینا یکی دیگر از حاضران در نمایشگاه است. این شرکت در صنعت ذرت حجیم شده (اسنک ذرت) فعالیت می‌کند.
 
کره‌های طعم‌دار شرکت نسیم صباح مازند با برند حلاوت به تازگی توسط این شرکت تولید شده، این کره‌ها دارای 9 طعم‌های شکلاتی، کاراملی، پنیری، وانیلی، خامه‌ای و انواع میوه‌ها است.
 
آغبال از تبریز با تنوعی از مربا و مارمالاد به نمایشگاه آمده و نحوه ارائه محصولاتش، توجه بازدیدکنندگان و فروشگاه‌داران بسیاری را جلب کرد.
 
شرکت افرا نیز انواع غلات صبحانه را با طعم‌های مختلف و با برند میوسلی‌فیتا به نمایش گذاشت. همچنین این شرکت تولیدکننده تن ماهی با برند لیتو است.
 
صنایع غذایی جواهری با برند قدیما در نمایشگاه غرفه دارد. انواع حلوا شکری در غرفه این شرکت دیده می‌شود. پشمک و راحت‌الحلقوم محصولات جدید برند قدیما هستند.
 
تکسان تولیدکننده محصولات کنجدی از مشهد، محصولات متنوعی را در ترکیب با مغز آجیل تولید کرده و به نمایشگاه فرستاد. همچنین حمید 110 نیز زعفران را با بسته‌بندی‌های مناسب سوغات و هدیه به نمایشگاه آورده است.
 
صنایع‌غذایی نظری، صنایع‌غذایی ستاره حام، شرکت آذین‌شهد ایرانیان تولیدکننده برند دوئل و گروه صنعتی نان سحر نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.
 
شرکت تولیدی ساوه با برند شکلات ما، شرکت شهدآفرین پایتخت تولیدکننده انواع نبات از جمله پولکی، شرکت دوستی تولیدکننده انواع پشمک و شرکت پخش و پلا، توزیع‌کننده انواع شکلات از دیگر غرفه‌داران نمایشگاه محسوب می‌شوند.
 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها