بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۷۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
دوره دولت‌های ۹ و ۱۰ دوره "دولت تبر" بود؛ چراکه در این دوره‌ها تبر به ریشه عقلانیت و اعتماد مردم به دولت و نظام و اخلاق و راستگویی و ریشه مدیران لایق و دلسوز نظام زده شد.
 تدبیر24:  معاون رئیس دولت اصلاحات می‌گوید که «اصول‌گرا» کلمه‌ای وزین و اصیل و به معنای پایبندی به اصول است، اما برخی که بیشتر مدعی اصول‌گرایی هستند، در مقاطعی با انجام دادن حرکت‌هایی، این چارچوب را به خوبی رعایت نکرده‌اند. او معتقد است که اصولگرایان به دلیل حمایت از احمدی نژاد برای یک‌بار هم که شده باید از مردم عذر خواهی کنند.

به گزارش نفت ما ،مهرعلیزاده درباره شرط موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نیز به دوستان خود توصیه می‌کند که شیوه‌ای که در سال 92 اتخاذ کردند را همچنان حفظ کنند.

وی که در جریان انتخابات دور نهم ریاست جمهوری یکبار از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، امروز برای رفع برخی ابهامات پیرامون جریان اصلاحات و صلاحیت نامزدهای انتخاباتی وارد گفت‌وگو و رایزنی با این شورا شده‌ است و هشدار می‌دهد که فشار گروه‌ها و احزاب نباید شورای نگهبان را از مسیر قانونی خود خارج کند.

او همچنین دولت‌های نهم و دهم را «دولت تبر» می‌نامد و اظهار می‌کند که در این دوره‌ها «تبر» به ریشه عقلانیت و اعتماد مردم به دولت و نظام و اخلاق و راستگویی و مدیران لایق و دلسوز نظام زده شده است.

محسن مهرعلیزاده در گفت و گو با ( ایسنا )، در مورد حضور اصلاح طلبان و رقبای آنها در انتخابات پیش رو با بیان اینکه « خوشبختانه گروه ها با درک دقیقی از شرایط به صورت فعال در حال انجام فعالیت هستند و تلاش خود را می کنند که سهم مناسبی در مجلس کسب کنند» اظهار کرد: اصولگرایان در حال آماده سازی خود برای مجلس شورای اسلامی هستند، اما آنها همچنان که تلاش می کنند و امیدوار هستند، باید به چند موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید براینکه « اصولگرایی» کلمه ای وزین و اصیل و به معنای پایبندی به اصول بوده و به همین دلیل نیز اصولگرای واقعی قابل احترام است، خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از مدعیان اصولگرایی که بعضاً بیشتر از سایرین هم مدعی هستند، در مقاطعی با انجام دادن حرکت هایی، این چارچوب را به خوبی رعایت نکردند و با حمایت‌هایی که این افراد از اقدامات دولت احمدی نژاد انجام دادند، مشاهده کردیم که در آن دوران چه به روز کشور آمد و در ابعاد مختلف کشور چه خساراتی را تجربه کرد.

 
اصولگرایان حامی احمدی‌نژاد از مردم عذر خواهی کنند

 

این فعال سیاسی ادامه داد: در این رابطه توقع داریم آن دسته از ا‌صولگرایانی که در گذشته با صراحت و به دفعات از اقدامات آن‌چنانی احمدی‌نژاد حمایت کردند، حال که می‌بینند در ابعاد مختلف از جمله اخلاق، اعتماد مردم به دولت و همچنین مسائل اقتصادی به کشور خسارت‌هایی وارد شده است، حتی یک بار هم که شده، از مردم عذرخواهی کنند. مردم ایران نیز گرچه ممکن است از احمدی‌نژاد نگذرند، اما آن‌قدر بزرگوار هستند که با عذرخواهی این گروه‌ها از حمایت‌هایی که انجام داده‌اند، از آنها بگذرند.

 
مردم به تفکر و عقلانیت گرایش بیشتری دارند

 

مهرعلیزاده با اشاره به انتخابات سال 92 خاطرنشان کرد: مردم در سال 92 راه عقلانیت را انتخاب کردند. فارغ از اینکه بگوییم مردم به کدام گروه رای دادند و بخواهیم تفکیک کنیم که به چه نسبتی به اصلاح طلبی یا اصول گرایی رای داده اند، باید بگوییم که مردم به عقلانیت رای دادند. در جریان انتخابات پیش رو نیز همان مردم چون نتیجه خردگرایی و عقلانیت را دیده اند، انتخابشان را ادامه می دهند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
دولت‌های نهم و دهم «دولت تبر» بودند، چرا که دست خائنین به انقلاب را قطع کردند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها