بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت:
ریاست محترم جمهور با عنوان این مهم که همه ما مدیون ایثارگران و خون شهدا هستیم و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند به دکتر طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خطاب کردند که در مشکلات اقتصادی دولت، ایثارگران باید استثناء باشند.
تدبیر24:حجت الاسلام شهیدی دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سیزدهمین جلسه دبیرخانه این شورا گفت: مشکل بیمه ایثارگران با دستور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور حل شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی تدبیر24 وی افزود: در جلسه گذشته هیأت دولت بحث بیمه ایثارگران با توجه به کسری بودجه و مشکل پیش آمده در این خصوص توسط اینجانب مطرح گردید.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: پس از طرح موضوع، ریاست محترم جمهور با عنوان این مهم که همه ما مدیون ایثارگران و خون شهدا هستیم و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند به طیب نیا وزیر اقتصاد و نوبخت معاون رئیس جمهور خطاب کردند که در مشکلات اقتصادی دولت، ایثارگران باید استثناء باشند.

اسلامی فرد مدیر کل اطلاع رسانی و پیگیری مصوبات به خبرنگار تدبیر24 گفت: حجت الاسلام شهیدی با تأکید بر اینکه با این حمایت ویژه ریاست محترم جمهور، این مشکل مهم حل می شود، افزود بیمه درمانی ایثارگران نیز از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد.

دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جلسات مستمر ریاست جمهور با خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری بارها از این دیدارها اظهار رضایت کردند و در انعکاس آن تأکید فرموده اند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
ای کاش بچه های مشاغل صنایع دستی هم ایثارگر بودن تا بیمه اونا هم حل میشد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها