بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
تدبیر24:به گزارش تابناک تهران از منابع محلی پاکدشت سیلاب شب گذشته که در مناطق شمالی پاکدشت در منطقه توچال، چنگی، شهرک انقلاب، حصار امیر به وقوع پیوست، تعداد زیادی از افراد و خودروهایی که در منطقه توریستی توچال برای تفریح حضور داشتند را دچار حادثه کرد.

 فرماندار پاکدشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نخستین لحظات بارش باران و اطلاع از وقوع سیل در مناطق شمالی پاکدشت، مسئولان و عوامل امدادی در منطقه مستقر شدند و بایستی قبل، حین و بعد حادثه آمادگی کامل را داشت.

وی اظهار کرد: منطقه توچال، یکی از مناطق توریستی پاکدشت است و تعداد زیادی از مردم در روز تعطیل برای تفریح در این منطقه حضور داشتند که متاسفانه سیل تعدادی از خودروهای متوقف شده را دچار حادثه کرد و البته با تلاش گروه های امدادی رهاسازی خودرها و نجات سرنشینان  انجام شد.

صادقی ادامه داد بر اساس آمار دریافت شده از عوامل امداد تا کنون 5 نفر از افراد حادثه دیده فوت شده‌اند و هرچند سیل به کلی مهار شده است اما عوامل امدادی در حال تلاش برای یافتن تلفات دیگر هستند.

وی افزود: با توجه به گستردی منطقه حادثه دیده و شدت آن مجموعا ۱۰ اکیپ امدادی از دستگاههای مختلف از جمله هلال احمر به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند که این گروه‌ها در حال کمک به حادثه دیدگان  بودند. البته وجود گل و لای در جاده امام رضا (ع) موجب شده که برخی اتومبیل ها در این مسیر بمانند که با  تلاش نیروهای امدادی  این مسیر نیز بازگشائی شد.

صادقی درباره میزان خسارت ایجاد شده اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده، میزان دقیق خسارات نیز اعلام می‌شود اما در میان اجساد کشف شده ۵ نفر از شهروندان، یک خردسال، ۳ دانشجو و یک نفر بالای ۳۰ سال است. همچنین چندین آسیب‌دیده که توسط عوامل امدادی، نجات‌یافته بودند، خوشبختانه به‌صورت سرپایی مداوا شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها