بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

تدبیر24آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار یکی از مداحان کشور، گفت: از موقعیت خدمت در مسیر اهل بیت(ع) برای نزدیک کردن مردم به مسیر ائمه معصومین (ع) بهره ببرید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار حسین سیب سرخی از مداحان اهل بیت(ع) و مسئولان هیئت خادم الرضا(ع)، برگزاری هیئات مذهبی را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: قدر این نوکری که برای امام حسین(ع) دارید را بسیار ارزشمند بدانید.

وی افزود: از موقعیت خدمت در مسیر اهل بیت(ع) که برای شما پیش آمده استفاده کنید و از آن برای هدایت مردم، امر به معروف و نهی از منکر و نزدیک کردن مردم به مسیر ائمه معصومین (ع) بهره ببرید.

این مرجع تقلید ادامه داد: این منتی است که بر سر شما گذاشته شده که بتوانید انجام وظیفه کنید و ان‌شاءالله مردم را با اهل بیت(ع) آشنا ساخته و راه آن‌ها را بین مردم ترویج دهید زیرا کار بسیار بزرگ و با عظمتی است.

وی گفت: آشنا ساختن مردم با اهل بیت(ع) افتخاری است که برای هر کسی حاصل نمی‌شود و در دوره کنونی که تلاش‌های فراوانی برای به انحراف کشیدن مردم صورت می‌گیرد از این موقعیت پیش آمده باید استفاده کرد و اگر در این مسیر قدمی برداشته شود، ثواب این کار بسیار زیاد است و قابل گفتن نیست.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اظهار کرد: همه مطلب این است که امام زمان(عج) از ما خشنود و راضی باشند و این خط‌هایی که منحرف است و مردم را هم منحرف می‌کند، اسباب این می‌شود که حضرت صاحب(عج) را ناراحت کند و از این طرف هر چه بتوانید شما در این راه، خط‌های اسلامی، دینی، هدایت مردم و ترویج شعائر را بیشتر و پر رنگ‌تر کنید تا حضرت را خوشحال کنید.

وی با بیان این‌که «برای مداحان دعا می‌کنم و از آنان هم خیلی التماس دعا دارم» خاطرنشان کرد: در مجالسی که برای اهل بیت(ع) برگزار می‌کنید ما را هم فراموش نکنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها