بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۷۷۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
در جداول زیر پرمخاطب‌ترین سایت‌ها و خبرگزاری‌های اصلاح‌طلب و اعتدالگرا به ترتیب معرفی شده‌اند. «پویش» این رده بندی را با توجه به رتبه‌های الکسا انجام داده است که به نوعی معتبرترین مرجع جهانی در این زمینه محسوب می‌شوند.
تدبیر24:برخی تصور می‌کنند که فضای مجازی همیشه بیش از هر جریان سیاسی در اختیار اصلاح‌طلبان و حامیان اصلاحات بوده است. اما واقعیت این است که سایت‌های خبری و تحلیلی اصولگرا خصوصا در چند سال دولت احمدی‌نژاد، به واسطه حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم، فضای مجازی فارسی را به تسخیر خود درآورده بودند. با بررسی رتبه‌های الکسای سایت‌های خبری به وضوح مشخص می‌شود که تعداد رسانه‌های اصلاح‌طلب در بین سایت‌های پربازدید درجه یک، انگشت شمار است.

به گزارش «پویش»، اکنون رسانه‌های اصلاح‌طلب در رقابتی منصفانه‌تر به لحاظ کیفی و کمی وضعیت بهتری را نسبت به سال‌های گذشته به دست آورده‌اند. پس از انتخابات 24 خرداد، گشودگی نسبی فضا، موقعیتی را ایجاد کرد که باعث رشد سایت های اصلاح طلب و همچنین ایجاد تعداد بیشتری از رسانه‌های نزدیک به اصلاح طلبان در فضای مجازی شد.

در جداول زیر پرمخاطب‌ترین سایت‌ها و خبرگزاری‌های اصلاح‌طلب و اعتدالگرا به ترتیب در لیست‌های مشخص معرفی شده‌اند. «پویش» این رده بندی را با توجه به رتبه‌های الکسا انجام داده است که به نوعی معتبرترین مرجع جهانی در این زمینه محسوب می‌شوند. مطابق آمار الکسا، پایگاه خبری تحلیلی پویش به عنوان یک رسانه مستقل اصلاح‌طلب که توسط جمعی از جوانان اصلاح‌طلب اداره می‌شود، در بین سایت‌های خبری اصلاح‌طلب کشور رتبه چهارم را دارد. 

گفتنیست که در این جداول، سایت‌های منطقه‌ای و استانی در نظر گرفته نشده و صرفا رسانه‌هایی که به صورت سراسری به انتشار خبر و تحلیل در حوزه سیاست داخلی ایران می‌پردازند لحاظ شده‌اند.
بهترین سایت اصلاح طلب


بهترین خبرگزاری های اصلاح طلب


بهترین سایت اعتدالگرا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
1
نگو میانه رو- بگو اصلاح طلب یواشکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
با سلام .بسیار ممنون که سایتهای خوب را به مردم معرفی فرمودید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها