بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
تدبیر24:محمد آیتی - سي و يكم شهريور 1359 يادآور حمله ناجوانمردانه ارتش عراق به مرزهای غرب و جنوب و حمله هوایی به چند فرودگاه ایران به رهبری صدام حسین بود. جنگي كه در نهايت هشت سال به طول انجاميد و هرچند به پيروزي ملت ايران انجاميد اما بسياري از خانواده ها را در غم از دست دادن عزيزان خود فرو برد. مردمي كه سالها براي براندازي حكومت پهلوي به رهبري امام خميني تلاش كرده بودند در كمتر از دو سال دوباره به فرمان پيشواي خود در صحنه حاضر شدند تا جلوي صدامي را بگيرند كه گويي از انسانيت بويي نبرده بود. مجاهدت هاي بي حد و حصر سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبوري و فداكاري خانواده هاي رزمندگان و سخنان سراسر اميدواركننده حضرت امام، تير خلاصي بود بر پيكر تمام كساني كه تصور مي كردند بتوانند نظام نوپاي جمهوري اسلامي را ساقط كنند. موضوعي كه در اين هشت بيشتر از همه به چشم آمد، حفظ انقلاب اسلامي توسط توده هاي مردم، خلوص نيت و هدف واحدي بود كه همه با هم دنبال مي كردند. بي ترديد 15 سال مبارزه سازماندهي شده با حكومت پهلوي چيزي جز احياي اين ارزش هاي ستودني نبود. همانطور كه در 22 بهمن 1357 همه آمدند و براي هميشه نسخه حكومت شاهنشاهي را درهم پيچيدند در آن هشت سال دفاع مقدس هم همه آمدند و الحق كه چقدر هم خوب آمدند. كاش هميشه آن وحدت و يكپارچگي مثال زدني به دور از هياهوهاي حاشيه اي، تنگ نظري هاي بي مورد ادامه داشته باشد. كاش هميشه در رسيدن به هدف اصلي با حفظ مواضع خود همدل باشيم. بي شك رمز پيروزي ملت در تمامي عرصه ها، بازگشت به همان ارزش هاي اول انقلاب است. ارزش هايي كه به خاطر آن انقلاب شد. ارزش هايي كه به لطف آن در جنگ تحميلي در برابر همه بدخواهان نظام در سراسر جهان سرفراز مانديم. ارزش هايي كه به دنيا فهماند كه ما بر سر تصميمات كلان ميهنمان با هيچ كسي مسامحه نخواهيم كرد. پس بكوشيم تا اين ارزش ها همچنان زنده بمانند.

*روزنامه نگار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها