بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
اتفاق های که در بحث استفعا آقای غلامی مدیریت شبکه چهارسیما رخ داد، برنامه را با چالش های جدید مواجه کرد
تدبیر24:بابک جمال تهیه کننده سابق برنامه  " هنر هفتم" در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، در ارتباط با آخرین وضعیت پخش این برنامه، اظهار کرد: اتفاق های که در بحث استفعا آقای غلامی مدیریت  شبکه چهارسیما رخ داد، برنامه را با چالش های جدید مواجه کرد که نتیجه جلسات درباره محتوا جدید برنامه منجر به پخش آن از دیگر شبکه های سیما شده است که طی یک نشست خبری با دعوت ازهمه اهالی رسانه خبر پخش آن از شبکه مربوطi اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون ساخت این برنامه در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد، مراسم فرش قرمز را با حضور چهره های سینمایی و مسئولان فرهنگی برپا خواهیم کرد.

همچنین این برنامه با تقدیر از یک عمر فعالیت هنری پرویز پرستویی یا یک چهره شاخص بازیگری دیگر همراه خواهد بود. با اعمال تغییرات تازه سعی بر ایجاد برنامه ای چالش برانگیز در حوزه سینما را در سر خود می پروارنیم، همچنین آماده رقابت با برنامه های که محور اصلی آنها سینمایی هست را در غالب جدید برنامه خود، دنبال خواهیم کرد.

این تهیه کننده درباره آیتم های جدید برنامه که هنوز نام آن مشخص نشده است، گفت: بخش تحلیلی یا نقد آثار سینمایی از حضور جواد طوسی منتقد به نام و قدیمی سینما در کنار دوتن از افراد دیگر استفاده خواهیم کرد که چون با این عزیزان هنوز به تفاهم نرسیده ایم، از اعلام نام آنها معذورهستم.

بخش سینما خبر برنامه، همراه با انتخاب سردبیر که یکی از آنها به عنوان مجری در برنامه استفاده خواهیم کرد، در قسمتی دیگری به انتخاب بهترین بازیگر مرد و زن همراه با بهترین فیلم و کارگردانی را در هرفصل یا ماهانه خواهیم داشت که اجرای این قسمت هم به یکی از ستارگان شاخص این حوزه واگذار خواهد شد.

بخش معرفی سوپر استار و آیتم های ورک شاپ یا همان کارگاه تخصصی را توسط  چهره های مطرح این حوزه برپا خواهیم کرد که غالب صحبت آنها، تاکید برسختی های موفقیت درعرصه سینما خواهد بود.

 بحث آموزش کارگردانی ، سینما اکران و سینما مناسبت را در کنار فلسفه سینما و آیتم بررسی جشنواره ها برپا خواهیم کرد که به شکل کاملا تخصصی به بررسی جشنواره های که مقبول نظام خواهد بود را خواهد پرداخت.

تمامی این تلاش ها  را در راستای ارتقای سطح کیفی وضعیت سینما و مباحث موردنظر آن اعمال خواهیم کرد.

جمال با اشاره به آشتی سینما گران با اتاق فکر رسانه ای این حوزه، خاطر نشان کرد: مجله اینترنتی سینمایی را با اسم برنامه با جذب بهترین روزنامه نگاران سرویس سینما منتشر خواهیم کرد، فعلا انتشار روزانه یا هفتگی حتی ماهانه آن مشخص نشده است، بخش های متنوع را دراین مجله روی خروجی خواهد رفت، که هنوز تیم آن به صورت کاملا چیده نشده اند.

وی در ادامه، تصریح کرد: قبل از راه اندازی برنامه "هنرهفتم" در شبکه چهار، چندین ماه را صرف تحقیق و پژوهش های در ارتباط با عدم جذب مخاطب برنامه های تحلیلی سینمایی انجام داده ایم که نتیجه آن استقبال مدیران و دیگر دوستان برای انتقال برنامه به شبکه مورد نظر خود بود، شخصا این حرکت را منصفانه تلقی نمی کردم چرا که "هنر هفتم" در این شبکه به موفقیت رسیده بود.

اما بحث های در رابطه با جذب اسپانسرینگ در برنامه به علت مشکلات مالی توسط  خودمان و مدیران شبکه مطرح شد، سپس با چندین اسپانسر رایزنی  و گفتگوهای به عمل آوردیم که خوشبختانه به توافق لازم و کامل با یکی از این شرکت های علاقه مند به همکاری در عرصه فرهنگی شده ایم.

مدیران این شرکت خیلی علاقه مند به پخش این برنامه در شبکه ای غیر از چهار سیما بودند که با شرایط موجود این مشکل هم به خودی خود برطرف خواهد شد، تنها انتخاب اسم و زمان پخش برنامه هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ، البته هیچ مشکلی هم در این راستا وجود نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها