بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
از آنجا که این افراد درصدد نادیده گرفتن احساسات و درک و شعور مردم عزیز کشورمان هستند، تصویری از یک شخصیت ملبس به لباس عربی را نماینده کشور عربستان سعودی معرفی کرده اند. حال آنکه حقیقت امر چیزی دیگری است

تدبیر24در پی فاجعه اخیر در منا که منجر به کشته، مجروح و مفقود شدن حدود 560 نفر از هموطنانمان شد و فضای حزن و اندوه را به ایرانیان و مسلمانان روانه کرد، از همان ابتدا، انتقادات بی پایه و اساس به دولت یازدهم روانه شد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این موج تخریب از آنجایی شروع شد که علیرغم انتشار بیانیه ها و اعلام تاسف و همدردی مسئولین دولتی، انتظارات برای اعلام تاسف شخص رئیس جمهور در حالی که وی همچنان در حال پرواز بود و امکان موضع گیری رسمی وجود نداشت، روانه شد.

این عده معدود با سوء استفاده از فضای احساسی بوجود آمده همچنان در صدد تخریب چهره دولت اعتدال برآمده و با انتشار عکسی نسبت به وارونه جلوه دادن حقایق تلاش می کنند.


عکس منتشر شده در نهایت شتابزدگی بگونه ای تیتر های تخریبی تنظیم شده است که نشان از بی تفاوتی رئیس جمهور کشورمان نسبت به حادثه منا است.

از آنجا که این افراد درصدد نادیده گرفتن احساسات و درک و شعور مردم عزیز کشورمان هستند، تصویری از یک شخصیت ملبس به لباس عربی را نماینده کشور عربستان سعودی معرفی کرده اند. حال آنکه حقیقت امر چیزی دیگری است.


فرد مورد نظر در عکس، صباح احمد جابر الصباح امیر کویت است که در حال عرض تسلیت به دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در رابطه به فاجعه منا می باشد.


این بار نیز دست تخریبگران همچون گذشته برای هر نظاره گری رو شد تا تیری دیگر از تیربار تمامیت خواهان و ضاربان ملت به سنگ بشیند.

برچسب ها: تدبیر24 ، تخریب دولت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
16
2
انگار خیلی رگ غیرتون باد کرد .
خیلی خوبه تکذیب کردین .
ولی بقیه عکسای موجود در فضا مجازی در مورد تمام موارد تکذیب کنید.

اقایون کلیشه ی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
15
3
دولت تعطیل بهتره بگیم
تدبیر کدومه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
15
2
آقای روحانی شماهم مقصرید چون احترام امامزاده به متولی آن است.وقتی به جای ماندن درکشوروهمراهی بامردم به امریکارفتی مردم ازت پاکناامیدشدند.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
2
9
مگه یادتون رفته تو زلزله اهر، ورزقان و هریس آقای رئیس جمهور وقت جناب آقای دکتر احمدی نژاد عزیزتون حتی یه پیغام خشک و خالی هم نداد و 10 روز بعد حادثه تشریف بردن مناطق زلزله زده. درحالی که عمق فاجعه هم بیشتر از این بود. و صدا وسیما هم برنامه طنز خنده بازار پخش میکرد. چقدر فراموش کار هستین
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها