بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
در اين عكس ها جواني كه يك تيشرت سورمه اي پوشيده با يك رشته طناب زردرنگ به درختي آويزان است. اين جسد در حالي به درخت آويزان است كه تنه آن درون قسمت عقب يك نيسان آبي رنگ قرار گرفته است.
تدبیر24انتشار عكس از محل كشف جسد حلق آويزشده يك جوان در پنج كيلومتري شرق بهشهر در استان مازندران پرسش هاي گوناگوني را پيش روي مردم قرار داده است. 
به گزارش خبرنگار كليدملي، در اين عكس ها جواني كه يك تيشرت سورمه اي پوشيده با يك رشته طناب زردرنگ به درختي آويزان است. اين جسد در حالي به درخت آويزان است كه تنه آن درون قسمت عقب يك نيسان آبي رنگ قرار گرفته است. 
بررسي هاي خبرنگار كليدملي نشان از آن دارد كه مردم در شبكه هاي اجتماعي متوفي را عباس معرفي مي كنند كه ٢٥ ساله بوده است. اين درحالي است كه به گفته اهالي جسد اين جوان درمحلي به نام "خليلشهر" كشف شده ولي گفته ميشود اين جوان اهل " محمدآباد" بوده است. 
با اين حال هنوز پليس و ساير مقامات مسئول در مورد اين جسد اظهارنظري نكرده اند. به ويژه آنكه مردم محلي و كساني كه جسد را ديده اند تاكيد مي كنند كه اين اتفاق نمي تواند خودكشي بوده باشد.
با اين حال بايد منتظر اعلام نظر پليس بود.



منبع : کلیدملی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها